nero herkent dvd als cd!!!???

Status
Niet open voor verdere reacties.

marli5

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2002
Nero (6.0) geeft bij het kopieeren van een dvd aan dat er een verkeerd medium in de brander zit.
In de '' source''-lade (samsung dvd-speler) zit een dvd die gekopieerd moet worden naar de '' target''-lade (Nec 1300). Ik zit in het dvd-gedeelte van Nero (je kunt via tabblad cd of dvd een keuze maken).
Vervolgens krijg ik de foutmelding dat er een verkeerd medium in de brander zit. Er wordt aangegeven dat er een cd nodig is, terwijl er toch echt een dvd in de source-lade zit??!!
Ik heb al van alles geprobeerd: andere schijfjes, nero opnieuw installeren, niets lukt.
Kent iemand dit probleem (en vooral ook de oplossing)???

Misschien ten overvloede
Selecteer je rechts boven de juiste cd-rom c.q. brander ?

bedoel je onder '' recorder''? Daar staat alleen de image-recorder en de nec 1300-brander. De samsung dvd wordt niet weergegeven. Bij mijn broer staat dit ook zo weergegeven en daar werkt alles wel perfect.

Er staat rechts boven een klein pictogrammetje van een recorder en daar moet je je recorder kiezen En als daar de samsung niet bij staat dan is er iets niet goed. Dan zal hij waarschijnlijk niet hertkent worden. Zorgen dat hij er bij staat.

Bij dit recorder-icoontje staat de samsung inderdaad niet. Daar staan alleen de nec1300-brander en een zogenaamde image-recorder. Bij mijn broer staat echter hetzelfde. Hij heeft deze problemen echter niet.
Ik heb ook al de lees-dvd-speler (samsung) verwijderd uit apparatenbeheer en vervolgens (na opnieuw opgestart te hebben) opnieuw geinstalleerd. Maar ook dit helpt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan