Nero installatie aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

AquaDiGio

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2003
Berichten
207
Hoe kan ik Nero Burning Rom 6 zó instellen dat ik alleen CD's kan branden?
Ik merk namelijk dat hij bij de installatie te veel (imo) troep installeert die het programma alleen maar langzamer maken.
 
Neen, dat kan je niet.:)

Je hebt het waarschijnlijk over alle tooltjes e.d., die kan je er niet uitgooien. Tis alles of niks.

Wat je kan doen is de snelkoppeling naar NeroSmartStart op je bureaublad vervangen door die van NeroBurningRom of NeroExpress.

James:)
 
Geplaatst door James007
Neen, dat kan je niet.:)

Je hebt het waarschijnlijk over alle tooltjes e.d., die kan je er niet uitgooien. Tis alles of niks.

Is dat wel zo? Ik heb een heleboel onderdelen van Nero niet geïnstalleerd (zoals Nero Vision Express, Nero Recode, Nero ShowTime, Nero PhotoSnap, Nero MediaHome, Nero InCD en Nero MediaPlayer).
 
Je kunt Nero aardig strippen hoor?

Ik heb juist alle toeters en bellen eraan hangen (don't ask why) en dit is meer dan een verdubbeling in verhouding tot het minimum.
 
Tijdens de installatie kun je selecteren welke onderdelen je wel en welke je niet wilt installeren. Na de installatie kun je via Configuratiescherm > Software eventuele ongewenste onderdelen verwijderen.

Ik zie het probleem niet. :confused:
 
Ow:eek:

Ik had er nog wel speciaal de install ff voor overgedaan.
In die install zit echt geen optie om elementen af te vinken hoor... maar zou het kunnen dat hij het ziet als een update als er al eentje opstaat? Waarschijnlijk zal de install daarom die opties niet geven.

James:)
 
In die install zit echt geen optie om elementen af te vinken hoor...

Dat was precies mijn probleem. Ik heb een nieuwere versie van Nero waar je dat wel handmatig in kan stellen. Nero Showtime bijvoorbeeld hoef ik echt niet te hebben... en zo zijn er nog wel meer tools die overbodig zijn. Ik wil alleen maar het brandprogramma! :)
 
Aha:cool:
ps: Je hebt hier lang over nagedacht of je hebt maar net de nieuwe versie? (cf. 25-07-2005) :p

James :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan