nero kopiert geen cd's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zleek

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2001
Hoi,

Ik heb volgende probleem: wanneer ik een cd probeer te kopieren doet nero alsof hij brandt. Hetgaat alleen razendsnel en het resultaat is dat hij zegt klaar te zijn maar alleen maar bestandjes van 44 kb gebrand heeft. Het rare is dat Verkenner ook aangeeft dat de bestanden op cd's 44kb zijn. Mediaplayer speelt ze wel af. Winamp niet. Ik heb nero nu al meerdere malen opnieuw geinstalleerd maar niets werkt.
Wat kan dit zijn, en hoe fix ik het?

Zleek

PS, bestanden van de pc worden wel gewoon gebrand door nero

Wat voor CD probeer je dan te kopieëren?

Oh dat was ik idd vergeten te zeggen. Het gaat om een muziek cd. met gewone *.cda files erop.

Waarschijnlijk is de CD beveiligd. Als je de CD legaal kopieert probeer het dan eens met CloneCD. Kijk hier voor meer info en download (trial versie)

CDA bestandjes?

Waarschijnlijk heb je de cd niet als audio cd gebrand maar als data cd.

Dan krijg je idd. CDA bestandjes.

Suc6

Ik denk het niet, hij doet het bij alle cd's en deze cd was er een voor m'n opa met klassieke muziek van de kruitvat...

Ook een AudioCD bestaat uit CDA bestanden. Die verwijzen naar het begin en eindpunt van het nummer. Lijkt me dus niets mis mee? Probeer gewoon eens in je gewone CD-speler, volgens mij werkt het gewoon.

probeer het eens middels de Wizzard (als je dat al niet gedaan hebt..?)

Dan MOET het goed gaan.

Na de opstart van Nero kiezen voor Kopieren van een Cd, bronstation opgeven / selecteren en de Nero wizzard doet de rest.........

Als je na het branden de CD erin hebt. En als je kijkt bij mijn computer en dan op de CD speler met rechte muis en dan Eigenschappen. Wat staat dan? ….MB???
Het moet gelijk zijn met die van de originele.
Dat met CDA klopt wel, dat zijn CD audio bestanden.
Zet CD in gewone Cd-speler na het branden. Hij moet goed zijn.

Die cd's doen het dus niet. Het zo ook raar zijn. Want het is onmogelijk om een complete muziekcd volledig te kopieren incl simulatie in minder dan 5 seconden...

Dan heb je idd de CD als DATA-CD gekopieërd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan