NERO licentie

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmuppet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Om cd’tjes en dvd’tjes te branden, gebruik ik (het enige echte brandprogramma:p) Nero Burning Rom, al vanaf versie 4.0
Alle versies van Nero welke ik sindsdien gebruikt heb, werden geleverd als OEM-versie bij een nieuwe brander of pc. Af en toe heb ik ook gebruik gemaakt van andere, iets minder legale kanalen. Op het moment gebruik ik Nero 9, maar juist vanwege de twijfelachtige afkomst daarvan, werkt het niet lekker meer.
Anyway… ik overweeg nu om Nero 9 gewoon netjes aan te schaffen, maar ik vraag me af… weet iemand hoe het zit met de licentie? Ik heb 2 pc’s. Kan ik een officiële versie vanNero installeren op 2 pc’s zonder dat dat problemen gaat geven? MS Office bijvoorbeeld mag je op 3 pc’s installeren. Ik heb de voorwaarden op de website van Ahead (het softwarehuis dat Nero uitgeeft) gelezen, maar ik kan het daar niet vinden.

Om cd’tjes en dvd’tjes te branden, gebruik ik (het enige echte brandprogramma:p) Nero Burning Rom, al vanaf versie 4.0
Alle versies van Nero welke ik sindsdien gebruikt heb, werden geleverd als OEM-versie bij een nieuwe brander of pc. Af en toe heb ik ook gebruik gemaakt van andere, iets minder legale kanalen. Op het moment gebruik ik Nero 9, maar juist vanwege de twijfelachtige afkomst daarvan, werkt het niet lekker meer.
Anyway… ik overweeg nu om Nero 9 gewoon netjes aan te schaffen, maar ik vraag me af… weet iemand hoe het zit met de licentie? Ik heb 2 pc’s. Kan ik een officiële versie vanNero installeren op 2 pc’s zonder dat dat problemen gaat geven? MS Office bijvoorbeeld mag je op 3 pc’s installeren. Ik heb de voorwaarden op de website van Ahead (het softwarehuis dat Nero uitgeeft) gelezen, maar ik kan het daar niet vinden.

in principe is een licentie altijd voor 1pc indien anders aangegeven. De licenties worden meestal weer geven op verpakking

Hoi !

Je kunt ook [mod edit]=== 'n mailtje sturen...

Greetz,

Harry.

mod edit Helpen gaat nog steeds via het forum. Als het legaal is kun je het ook gewoon posten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk eens.... het is helemaal geen probleem om een werkende illegale versie van Nero te vinden hoor, en ik heb daar ook echt geen gewetensbezwaren bij.:p
Ik heb al zoveel plezier gehad van dit programma dat ik er gewoon netjes voor wil betalen.

Heb een mail gestuurd aan Ahead met de vraag hoe het zit.

zo hoort het ook vind ik netjes maar 6.0 vind ik nog het lekkerste lopen 7 heeft het voor mij verpest

... er mag maar één installatie per liscentie worden gedaan. Beetje jammer.... beetje dom ook van Ahead:rolleyes:, want juist dat soort beperkingen werkt minder legaal gebruik in de hand... wat is erop tegen om pariticulieren toe te staan 2 of 3 installaties uit te voeren? Er is toch niemend die voor elke pc in huis die software apart gaat aanschaffen...

Nouja... ik heb uiteindelijk toch maar een exemplaar (als download) gekocht.:thumb: Die € 20,- extra om de retail "boxed" version te kopen in de winkel was het me niet waard. Dan maar geen mooie doos en instructieboekjes erbij, ik weet ondertussen toch wel hoe het werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan