Nero loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

angeleyez

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2004
Hallo,

Mijn brandprogramma nero werkt niet meer zoals het hoort. Hij herkend de dvd brander en start ook normaal, maar zo rond de 9% slaat deze vast en dan loopt vaak ook de hele pc vast.
Ik heb gescand op spyware en adaware vond iets in nero 7. Ik heb dit bestand en nero 7 maar volledig verwijderd en ben teruggegaan naar nero 6.
Ook hier hetzelfde probleem, nero begint te branden, na een paar seconden hoor ik een klik uit de kast en slaat alles vast.
Is de brander stuk? Cd's en dvd's lezen gaat trouwens nog prima.

Kan iemand me helpen?
Gr

Al eens een ander programma geprobeerd? Windows Media Player bijvoorbeeld.

Net geprobeerd, werkt ook niet.
Via nero wordt er nog een deel gebrand, media player geeft aan dat er gebrand wordt, maar stopt bij 58% en een lege schijf.
Heb opnieuw een systeemherstel geprobeerd. Ga zometeen nero er weer opzetten en testen.

helaas, ook bij opnieuw installeren, geeft ie bij de simulatie na 7% een piep en slaat de hele pc vast

Het is niet alleen nero die problemen geeft. Heb net geprobeerd enkele bestanden in te pakken met winrar. Hetzelfde probleem, begint goed, dan volgt er een piep uit de kast en stopt alles.

Dat lijkt me er dan echt op dat misschien de brander toch kapot is.

Denk dat er iets verkeerd staat op pc, kan namelijk ook geen bestanden meer inpakken met winrar. Slaat de pc ook op tilt.

Ik ben bang dat een deel van je harde schijf kapot is. Waarschijnlijk probeert nero of winrar op dat deel te schrijven wat dus niet meer lukt, daarom lopen ze vast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan