Nero Nederlands

Status
Niet open voor verdere reacties.

proud84

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2001
Berichten
120
Van nero.com heb ik de " dutch language pack" gedownload en geinstalleerd. De bestanden kunnen alleen in het programma Nero cover designer worden geinstalleerd met als resultaat dat het brandprogramma (ook express) in het engels blijft.

Iemand een oplossing hiervoor?

Rob
 
Heb je het language pack tegelijk met de laatste nero gedownload of had je een nero er al op staan
 
Ja, na elkaar heb ik het programma (trial) en de language pack gedownload.

Rob
 
Heb je Nero wel ingesteld op Nederlands?
Open Nero ga naar File>preference>language>dutch
 
Dat is nou juist het probleem...........als ik naar preferences en language ga kan ik daar enkel kiezen voor " english" ; "dutch" staat er dus niet bij,,,,wel als ik cover design open.

Rob
 
hallo

als het bestand dat naar de coverdesignmap is geinstalleerd deze is : nero NLD.nls kopieer deze dan
en plak hem in de nero map. nero afsluiten en opnieuw
opstarten.

hoop dat het werkt

groetjes taeser
 
Er zitten dacht ik 4 bestanden in de taal patch.
Namelijk;
Neronld.cnt
Neronld.hlp
NeroNld.nls
neronld.txt

Deze horen te staan in;
C:\Program Files\ahead\Nero
De C kan natuurlijk bij jou anders zijn als je hem op een andere partitie hebt geinstalleerd.
 
Kep ff bij mezelf in de Nero map gekeken.:)
 
Dan denk ik dat de huidige language pack die op de nero-site te downloaden is hartstikke verkeerd is. Het is 5,94 MB en executable.......; ik kan de map waarin hij installeert (cover designer) niet wijzigen.
De 4 bestanden die Crash noemt kan ik niet vinden in de cover designer map. Daar is te vinden " covered-nld.nls".

Weet iemand waar ik wel de juiste language pack kan downloaden?

Rob
 
Geplaatst door proud84
Het is 5,94 MB en executable
De laguagepack die ik voor mijn versie heb is 616 kB wel executable.
Je kan de languagepack voor Nero zelf gewoon op de site van Nero vinden.
www.ahead.de
Je moet wel ff opletten welke versie je hebt.

Mischien is de grote van het bestand nu wel anders want ik werk met een oudere versie.
 
Ik geef het op; geloof me maar..de language pack die op de "ahead-site" staat voor de Nero burning rom is niet juist; het is bestemd voor de cover designer want daar kopieert het zijn bestanden naar toe.
Ik wacht wel enkele weken en kijk dan weer op die site of ze hun fout hebben gecorrigeerd.

Rob
 
Hallo proud84

Een vreemd probleem heb je. Wil je het taalpakket
over enkele weken nog eens downloaden dan zal dit weer wel een nieuwe versie zijn , je moet dan ook weer nero zelf ophalen. Maar mischien is dat wel de oplossing voor je probleem.

groetjes leon
 
Crash ik heb nero versie 5.5.10.7

En Leon, ik probeer het over een tijdje weer; hopelijk gaat het dan goed. Gelukkig kan ik met de engelse versie goed uit de voeten maar ja het leifst heb ik het natuurlijk in het nederlands.

Rob
 
hallo

nero zit al een tijdje op 5.5.10.20 mischien deze versie
nemen met de bij behorende taalpakket.

groetjes leon
 
En toen was daar Leon met de gouden tip.
Ik heb inderdaad de laatste versie van nero van een mirror site gedownload en vervolgens de language pack en...wallah !!! hij doet het.

Iedereen bedankt !!

Rob
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan