nero probleem iets met common files

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk direct daarna even na of de Remote Procedure Call service is gestart, en of die op Automatisch als opstarttype staat en als aanmeldnaam (tabblad Aanmelden):
NT Authority\NetworkService


dan hebben we het over (rpc) gewoon hea niet locator

er staat wel een w8 woord? 15 tekens?
 
Laatst bewerkt:
De Windows Installer wordt gestart op het moment dat je wat gaan installeren waarbij de Installer gebruikt wordt. Dat die op dit moment niet gestart staat kan prima kloppen, als je niets aan het installeren bent.

Tijs.
 
Je zou eens kunnen terugmelden wat je aangetroffen hebt m.b.t. de dingen die je hebt nagekeken?
PS: Het wachtwoord in de service Remote Procedure Call niet wijzigen. Gewoon kijken of er een wachtwoord staat voor NT Authority\NetworkService.

Tijs.
 
aan jouw dan neem ik aan en wat wil je dan weten ?

alles staat dus ingestelled zow als jij het beschrijft:)
 
Ok, dan blijven er nog enkele vragen over:
1. Heb je het recht om dingen te installeren? (Oftewel: Heb je administrator-rechten?)
2. Indien antwoord op 1. ja is, dan zou ik als ik jou was de Windows Installer opnieuw installeren: Download-link

Tijs.
 
windows instaler erop gezet maar geen reactie zelfde scherm dus het moet in die admin zitten ik heb op mijn computer euh de gewoon mijn aanmeld naam Robert en nog een ander acount in veilige modus dat is administrator en ik geloof ook nog iets van .net ofzow en ik heb dus met admin en met robert in veilige modus geprobeert het om te zetten dat je dus op robert ook kan instaleren wat jij eerder al hebt gemeld ! maar ik denk dat dat niet goed heeft gewerkt ofzow enig idee?
 
Kijk even na of je administrator rechten hebt:
Start -> Uitvoeren -> cmd /k net localgroup administrators
Kijk of Robert wordt genoemd in het lijstje dat dan verschijnt.

Tijs.
 
Klik eens op mijn naam, en kies Stuur E-mail naar dnties
Zet daar even je MSN in, dan wil ik graag even kijken wat er aan de hand zou kunnen zijn d.m.v. Hulp-op-afstand.

Ik meld dan wel aan het forum terug wat ik (hopelijk) gevonden heb dan.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan