nero probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
hoi ik heb nero 5.5 nu heb ik de laaste tijd dat als ik een dvd wil burnen van me harde schijf hij na 1 minuut de dvd eruit gooit en zegt kan niet branden dat doet ie soms 3 keer achter elkaar en dan gaat ie pas branden?wat kan dat zijn?
soms kan ik de dvd niet eens meer gebruiken dan heeft ie klein stukje gebrand
ik heb nero er opnieuw opgezet maar helpt niet

Kijk eens naar de snelheid waarmee je brandt? Zet die mogelijk wat langzamer.

stom vraagje misschien maar hebben de dvd's niet te warm gelegen met dit weer?

Misschien ligt het niet aan Nero, maar aan je brander, de ASPI drivers of de dma settings van de poort waaraan die brander hangt.

ik heb het trouwens alleen bij dvd branden niet met muziek cds of data cds hoe kan dat?

probeer de driver van je dvd-rw eens opnieuw te instaleren het kan zijn dat hij niet compitabel genoeg is op win XP cd-rom vind je een compitabelhijds test:thumb:

gedaan maar niks lukt het probleem blijft?
ik brand met nero en alcohol met alcohol brand ie nu helemaal niet meer zelfs?

De programma's opnieuw installeren al weer geprobeerd?
En voor Nero de upgrade gedaan?

ja heb ik meerdere keren gedaan helpt niet hij gooit de dvds er na een minuut uit soms wel 3 a 4 keer het gekke is dan kan ik ze met nero gewoon branden met alcohol niet meer
ik heb een nec brander 16 speed

je moet je cd drive openmaken en de lazer schoonmaken met alcohol dan draait hij weer als de zon

Ik denk dat het niet ligt aan je DVD-Brander. Want vaak als je Nero en Alcohol hebt geinstalleerd, gaat het branden mis.:)

overv161 zei:
Want vaak als je Nero en Alcohol hebt geinstalleerd, gaat het branden mis.:)
Hoe kom je daarbij? Ik heb die programma's al jaren naast elkaar en geen problemen. Dit ook op andere systemen gedaan.

Laatst bewerkt:
geloof het of niet maar het ligt aan de dvds ik heb het getest en bij het ene merk loopt alles verkeerd en bij het nieuwe merk wat ik nu heb gehaald gaan ze allemaal goed wel gek maar het is wel zo iedereen bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan