nero restore back up probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

trinnitty

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2005
Hoi Ik heb mijn pc opnieuwgeinstaleerd en heb van mijn foto's een back up gemaakt met nero 6.6. (op een cd rom)
Nu heb ik dus een nieuwe versie van nero 7 op mijn pc geinstalleerd (demo).
Ik wil nu graag mijn foto's van de back up terugplaatsen.
Ik heb dit al geprobeerd maar moet nu iedere foto apart terugplaatsen en ik heb heel veel foto's (mijn back up is 4 cdrommen vol) hoe kan ik alles in 1 x terugplaatsen met nero 7?
Toen ik de oude versie had heb ik nog geprobeerd om het terug te zetten om te controleren of het was gelukt ..toen kon ik in 1 x alles terugplaatsen. en gaf nero aan wanneer ik de andere cd erin moest plaatsen.
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
Groetjes T

't is maar een gokje want ik heb noch met Nero 6 ooit een dergelijke backup gemaakt, noch ken ik Nero 7.

Heel heel misschien zit het probleem in de locatie. Hiermee bedoel ik dat toen je de backup maakte de foto's op een bepaalde locatie stonden.

Nu je de computer opnieuw hebt ingericht bestaat / bestaan die locatie(s) mogelijk niet meer en is DAT de reden dat Nero "van de leg is", m.a.w. het wil wel terugplaatsen maar de mappen waaruit ze indertijd gebackupped zijn bestaan niet meer. ALS dit de oorzaak zou zijn, is het probleem mogelijk opgelost door op exact dezelfde locactie op de hdd (ook dezelfde partitie), exact dezelfde mappen (namen) aan te maken als waaruit ze kwamen.

Mogelijk onzin, maar zoals ik al schreef: 't is maar een gokje...........

Laatst bewerkt:
ok bedankt klinkt ook wel n beetje logisch ik ga dat nu meteen proberen ;)
je hoort het nog van me

.... aan de andere kant, nu ik mijn eigen bericht zo teruglees, vraag ik mij af OF het wel zo logisch is.

Ik werk al jaren met Nero 5 en sinds een jaar met 6 en gelet op de geavanceerdheid van Nero, kan ik mij bijna niet voorstellen dat die broninformatie niet "meegenomen" wordt naar de backuplocatie en dientengevolge bij het later terugplaatsen Nero dus gaat vragen / zeggen dat de oorspronkelijke bronlocatie niet meer bestaat en wat het nu moet doen..... doorgaan en de bronlocaties opnieuw aanmaken, of wachten op userinput v.w.b. nieuwe locaties.

Gelet op het progje Nero lijkt mij dat het zo zou moeten gaan.................

Maar idd....... nee heb je,............. en
niet geschoten is altijd mis...........

Laatst bewerkt:
hmm nou dit werkte niet ik moet nog steeds iedere foto apart uitpakken ,,,, iemand anders nog een idee?

wat is / zijn de bestandsextensie(s) van die backup?

en wellicht een dooddoener : ik heb best wel goede ervaringen met de helponderwerpen binnen Nero. "Zegt" de Helpfunctie van 7 niets over het terugplaatsen van een backup die met 6 gemaakt is ? (Zou het graag voor je uitzoeken, maar ik blijf nog even een jaartje of zo bij Nero 6.... d'r heb ik iets van 39 of 49 euries voor betaald........)

Laatst bewerkt:
de bestanden heten: nerobackituopcompressedfile.
Ja ik dacht dus ook al ns bij de help kijken.
Maar dar hebben ze het allen over back ups van de hele hdd en bij gaat het dus om iets anders.
Maar ik kap er nu ff mee zit al de hele dag hier achter de pc om dit op te lossen.
Binnenkort maar ff mn zwager vragen om langs te komen die heeft r meer verstand van dan dat ik dat heb.
In ieder geval bedankt voor je reacties ;)

tot slot dan,

ik bedoelde eigenlijk meer de drie letters ACHTER de naam van het bestand
dus
naam.EXE
naam.DOC
naam.XLS
etc. etc.

wat staat op de plaats van EXE DOC XLS ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan