Nero SCSI target error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patrice

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2001
Berichten
152
Wil een data cd kopiëren...

Krijg vervolgens (op 6% van de actie) de volgende foutmelding in Nero 5.5.9.14:

SCSI Target Error.

Vervolgens: Invalid block address.

Ook de volgende errors kreeg ik:

Command sequence error
Could not perform fixation.

Wat gaat hier fout en hoe kan ik de situatie herstellen?

O.S. = Windows 98; Intern Geheugen 128 MB
Celeron Systeem; Acer brander 4x4x32

p.d.
 
Dit zegt nero er zelf over:


SCSI Target Error
If the error message SCSI Target Error appears as the first error in the log file:

If a SCSI CD Writer is being used, then please check if the settings in the BIOS of the SCSI hostadapter are set correctly.
On this, see recommended hardware settings.

This error sometimes occurs if, when burning over image, the CD-R had already been inserted before Nero asks for it.
Please do not insert the CD until Nero asks for the CD-R.

If you are using one of the following CD Writer :
Compro CW-7502, Matsushita CW-7502, Panasonic CW-7502, Plasmon CDR480

Please check if you have got the newest Firmware .

Please check if the error message disappears if the switch off the automatic is deactivated.
If you are using an Adaptec SCSI Hostadapter in the system: Please download and install the newest WinASPI drivers from the Adaptec WebSite.
Please ask TechSupport (techsupport@ahead.de) for Qoff3MB.
 
Hoe kan ik in simpele bewoordingen het probleem oplossen?

Stap voor stap dus.

pd
 
hetzelfde probleem

hoi patrice,

ik heb hetzelfde probleem met mijn benq rw. Hij leest wel, maar zodra het branden moet beginnen geeft ie inderdaad de melding die jij ook krijgt. Alleen, misschien een stomme vraag.... heb jij kabelinternet en zo ja via welke provider????? Bij mij is namelijk het geval dat als ik de kabelaansluiting van @ home verwijder uit mijn computer dat ie ineens brand als een tierelier. Zodra ik echter de externe ethernetkaart van @ home weer aansluit krijgt ie weer dezelfde problemen. Raar, maar waar. Als jij geen kabel of iets hebt, zal het misschien een ander probleem zijn, maar deze problemen lijken erg op elkaar. Misschien is er sprake van een hardwareconflict of problemen bij de irq instelling.


peter
 
Nee, ik heb geen kabelinternet.... gewoon een analoge lijn....

patrice
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan