nero traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
2.170
Ik heb een legale nero om te branden.
Eigenlijk 'ineens' gaat het branden heel traag en krijg ik een foutmelding aan het eind.
Zodra ik het brandproces start, blijft hij heel lang, ongeveer een kwartier, op 1% hangen. Vervolgens loopt het percentage wel op, maar branden van een filmpje kost wel een paar uur. Daarna geeft Nero aan dat het banden is gelukt, maar met fouten.
Als ik de film dan afspeel in een dvd recorder, loopt hij vast. Ik heb meerdere branders, hij doet dit op allebei.
Kent iemand dit probleem? En de oplossing?
 
Misschien kunnen we er meer over zeggen als er ook eens bij verteld welke foutmelding je dan krijgt?
 
andere schijfjes proberen is ook een optie.
Ongebruikte programmas op de achtergrond afsluiten.
 
Verzamelantwoord:

Vanschagen: via Breekpunt kom ik niet verder. De toelichting verwijst naar een secundaire IDE, maar die staat er bij mij niet in. CDBurner is een optie, maar ik heb natuurlijk liever dat mijn Nero het doet zoals hij het jaren heeft gedaan...

Edmoor: Als ik er een specifieke foutmelding bij had gekregen, had ik die natuurlijk genoemd. Ik krijg in het brandraport alleen maar te zien: Brandproces gelukt, met waarschuwingen.

Jackall: iuk gebruik deze schijfjes al jaren, nooit problemen gehad. Bovendien vertraagt Nero al bij het converteren. Ongebruikte programma ga ik nu sluiten. Ik zie dat Dropbox en Googledrive veel geheugen vreten...
 
Dank voor jullie reacties.
Probleem is inmiddels opgelost. Ik brandde vanaf een hevig gedefragmenteerde externe HD, dat veroorzaakte het probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan