Nero verandert de bestandsnamen van de te branden bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Total Eclipse

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2004
Berichten
53
Als ik in Nero (versie 5.5.9.0) kies voor een nieuwe compilatie (CD-ROM ISO) en ik sleep een bestand dat ik wil branden van het rechtervenster (File Browser) naar het linkervenster (de te branden CD zeg maar), dan blijven de bestandsnamen niet hetzelfde.

Een voorbeeld:
Als ik het bestand “Queen – Rare Live (A Concert Through Time And Space).mpg”, dat zo op mij harde schijf staat, wil branden en naar het linkervenster sleep, dan maakt Nero daar het volgende van: “QUEEN___RARE_LIVE__A_CONCER.MPG”.

Is het mogelijk om de originele bestandsnamen zoals die op mij harde schijf staan te behouden?
 
Geplaatst door Total Eclipse
Als ik in Nero (versie 5.5.9.0) kies voor een nieuwe compilatie (CD-ROM ISO) en ik sleep een bestand dat ik wil branden van het rechtervenster (File Browser) naar het linkervenster (de te branden CD zeg maar), dan blijven de bestandsnamen niet hetzelfde.

Een voorbeeld:
Als ik het bestand “Queen – Rare Live (A Concert Through Time And Space).mpg”, dat zo op mij harde schijf staat, wil branden en naar het linkervenster sleep, dan maakt Nero daar het volgende van: “QUEEN___RARE_LIVE__A_CONCER.MPG”.

Is het mogelijk om de originele bestandsnamen zoals die op mij harde schijf staan te behouden?

volgens mij heeft dat te maken met de maximale lengte van bestandsnamen ofzo
ik ben bang dat je je namen iets aan moet passen
 
Geplaatst door Jheroen


volgens mij heeft dat te maken met de maximale lengte van bestandsnamen ofzo
ik ben bang dat je je namen iets aan moet passen

uit de nero help:

Volgens ISO LEVEL 1, ISO LEVEL 2, JOLIET mag u op Niveau 1 bestandsnamen met de 8.3-indeling gebruiken (8 tekens voor de bestandsnaam en 3 voor de bestandsextensie) en mapnamen met 8 tekens. U mag alleen de letters A-Z, de cijfers 0-9 en het onderstrepingsteken (_) gebruiken. Speciale tekens zoals §, $, % en & mogen niet worden gebruikt. U mag maximaal 8 mapniveaus maken (inclusief de hoofdmap).
 
Als ik het goed heb onder: ISO/FileSystem op ISO9660:1999 zetten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan