nero verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peterbe

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2007
Wie kan mij helpen ?????
Ik wil op mijn pc nero opnieuw installeren maar als ik mijn nero general clean tool gebruik zegt deze dat nero niet verwijderd kan worden. Mijn besturingsprogramma is vista en wat ik wil vervangen voor nero 9 is nero 7. Ik heb ook een uninstall programma gebruikt maar zonder resultaat. Wie o wie weet raad??????:confused::confused:

je wilt dus een programma verwijderen, met het programma dat je probeert te verwijderen?
probeer het eens gewoon in vista configuratiescherm -> programma's en onderdelen te doen...

IK zou Nero 7 niet vervangen. Het is veel duidelijker en sneller dan Nero 9

IK zou Nero 7 niet vervangen. Het is veel duidelijker en sneller dan Nero 9

ben ik niet met je eens... qua snelheid maakt het weinig uit afgezien van het feit dat nero 9 langzamer opstart. daarnaast is het een kwestie van wennen, als je een weekje nero 9 gebruikt ben je aan de indeling gewend. overigens heeft nero 9 meer functies dan 7

(p.s tijdens de installatie kan je ervoor kiezen de overbodige programmas niet te installeren (dat doe je door 'aangepaste installatie' te klikken)).

je wilt dus een programma verwijderen, met het programma dat je probeert te verwijderen?
probeer het eens gewoon in vista configuratiescherm -> programma's en onderdelen te doen...

Ik heb het geprobeerd om nero te verwijderen via configuratiescherm maar dit lukt dus ook niet. Ik wil nero 7 verwijderen en nero 9 installeren. Ik heb het ook geprobeerd via opdrachtprompt maar niets lukt.:evil:

nero verwijderen,

met dezelfde software als je nero 7 installeert, dacht ik, en automatisch
vraag die nero repareren of verwijderen.

je hebt nero op je computer staan. Installeer het nog een keer. Na enige tijd kom je bij een scherm: nero installeren, nero repareren, nero verwijderen. Misschien lukt het zo. Dat moet haast wel

Laatst bewerkt:
je hebt nero op je computer staan. Installeer het nog een keer. Na enige tijd kom je bij een scherm: nero installeren, nero repareren, nero verwijderen. Misschien lukt het zo. Dat moet haast wel

Dit heb ik ook al gedaan maar zonder resultaat. Nu zal ik het eens met revo uninstaller proberen.
Bedankt voor jullie reacties.

mijn beste ervaring is,

zelf gebruikt ik nooit verwijderen via een progamma van software nero bv,

Your Uninstaller! 2006 gebruik ik al jaren, met beste resultaten.Probeer niet een
gekraakte versie te pakken, want die software mensen hebben ingebouwde sleutels, om
via internet toch maar te melden dat jij zo'n programmas bezit.

en regcleaner van jouni vuorio(wel ervaring hebben), kan ik de sleutels nog extra laten verwijderen.

tipje : Bij your uninstall, is zo , als programma vraag om de computer opnieuw te starten , moet je nee antwoorden,
zodat hij de achtergebleven sleutel ook nog kan verwijderen.

Laatst bewerkt:
Is het ook niet zo dat als je een nieuwe Nero installeert dat de oude automatisch word gewist?

zelf gebruikt ik nooit verwijderen via een progamma van software nero bv,

Your Uninstaller! 2006 gebruik ik al jaren, met beste resultaten.Probeer niet een
gekraakte versie te pakken, want die software mensen hebben ingebouwde sleutels, om
via internet toch maar te melden dat jij zo'n programmas bezit.

en regcleaner van jouni vuorio(wel ervaring hebben), kan ik de sleutels nog extra laten verwijderen.

tipje : Bij your uninstall, is zo , als programma vraag om de computer opnieuw te starten , moet je nee antwoorden,
zodat hij de achtergebleven sleutel ook nog kan verwijderen.

Bedankt dit heb ik nog niet geprobeerd en ga dit zeker doen. En wat betreft het verwijderen met nero dat heb ik ook gedaan maar zonder resultaat.

is het al gelukt. gr. Lowie

Nee het lukt helemaal niet. Ik heb hier nog nooit problemen mee gehad:evil::evil:
Ik heb unlocker van internet geplukt, misschien dat daarmee lukt anders weet ik het ook niet meer.

Laatst bewerkt:
ik heb nero 7 eens terug geprobeerd, resultaten zijn

nero 7 install gedaan(zie bijlage) , daar het de vraag stelt 'repareren of removen'

met 'remove' geen enkele problemen(wel terug computer herstart) daar die dat zelf naar vraagt, Het is wel zo, dat er toch nog altijd sleutels blijven hangen in geheugen(bijlage)

Daarvoor had ik nero 8, waarvan ik maar een deel geinstalleerd had, maar zo ook nog veel sleutels achtergebleven zijn,

Zoals lowie1 zegt, vindt ik persoonlijk al dat gedoe van nero vernieuwen soms ook niet vandoen, alleen wordt daarmee alleen maar trager van kracht.
Zo-ook heb ik met nero 8 tijdens verwijderen, waarvan ik maar een deel geinstalleerd had, zo eventjes maar eens 2 a 3 minuten moeten wachten op het verwijderen van program.

Bijlagen

• 03 remove.GIF
    03 remove.GIF
    17 KB · Weergaven: 102
  • 09 achtergebleven sleutels.gif
    09 achtergebleven sleutels.gif
    2,6 KB · Weergaven: 50
  • 10 achtergebleven sleutels nero 8.gif
    10 achtergebleven sleutels nero 8.gif
    11,9 KB · Weergaven: 82
  • 11 achtergebleven sleutels nero 8.gif
    11 achtergebleven sleutels nero 8.gif
    3,1 KB · Weergaven: 59
nero 7 install gedaan(zie bijlage) , daar het de vraag stelt 'repareren of removen'

met 'remove' geen enkele problemen(wel terug computer herstart) daar die dat zelf naar vraagt, Het is wel zo, dat er toch nog altijd sleutels blijven hangen in geheugen(bijlage)

Daarvoor had ik nero 8, waarvan ik maar een deel geinstalleerd had, maar zo ook nog veel sleutels achtergebleven zijn,

Zoals lowie1 zegt, vindt ik persoonlijk al dat gedoe van nero vernieuwen soms ook niet vandoen, alleen wordt daarmee alleen maar trager van kracht.
Zo-ook heb ik met nero 8 tijdens verwijderen, waarvan ik maar een deel geinstalleerd had, zo eventjes maar eens 2 a 3 minuten moeten wachten op het verwijderen van program.

Bedankt ik ga deze tips nog even nachecken of alles weg is want ik heb nero kunnen verwijderen met unlocker dus mijn probleem is opgelost. Mag ik jullie hartelijk danken voor de tips.

Ik heb een programma voor je "Nero Clean Tool" voor als je nog eens Nero wilt verwijderen
Ik hoor wel van je

gr. Lowie

Bij mij "helaas" wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan