Nero video_TS branden op DVD

• Onderwerp starter Onderwerp starter humpe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Als je een VIDEO_TS branden met nero 7.1.2. waar moet op letten of opgeven dat deze goed op de DVD komt, in iderr geval vast bedankt...

Open Nero Smartstart, en kies bovenin voor DVD. Ga nu naar het icoon voor foto en video. Nu zie je automatisch "foto en videobestanden branden" tevoorschijn komen. Kies voor deze optie.
Nu opent Nero Burning Rom zich. Ga in de file browser naar het VIDEO_TS en AUDIO_TS bestand. Selecteer deze, en klik er rechtsop. Kies nu voor : copy to compilatie" .
Klik nu op het cd'tje met het vlammetje bovenin.

Nu krijg je het scherm "Brand Compilatie(Burn Compilation) tezien. Klik nu op Burn.

Kijk vooraf wel eventjes dat de grote van het bestand niet groter is als 4.3 GB. Anders past het niet op je DVD.

Normaal gesproken heeft de poster de film tot de juiste grootte gebracht, maar je weet maar nooit.

Veel kijkplezier!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor je uitgebreide uitleg. Hier kan ik wat mee. Fantatisch ik heb het al gedaan en het is mij nu ook gelukt. Heb hier in ieder geval wat mee kunnen doen en weer wat geleerd.

Ik kom toch even terug voor branden van TS bestanden branden, ik zit met het volgende probleem, als ik dat uitvoer kom ik toch niet meer bij die TS bestanden,
Wat doe ik fout.

zie je automatisch "foto en videobestanden branden" tevoorschijn komen. Kies voor deze optie.
Nu opent Nero Burning Rom zich. Ga in de file browser naar het VIDEO_TS en AUDIO_TS bestand. Selecteer deze, en klik er rechtsop. Kies nu voor

Het probleem is opgelost, ik had vergeten de toets van DVD-video bestanden branden aan te toetseni

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan