Nero (Vision)7 doet vreemd met wmv en mpeg films

Status
Niet open voor verdere reacties.

DROPSHOT

Banned
Lid geworden
28 mei 2006
Heb Nero 7 op mijn machientje"lopen".En het volgende is het probleem Nero decodeert en brand zonder problemen avi en divx films.(Op dvd).En speelt ze ook goed af op mijn stand-alone.
Maar Nero (Vision) doet heel vreemd met wmv en mpeg films als ik deze laadt en doorklik tot je die z.g afstandsbediening krijgt en het resultaat vóór het branden van deze films bekijk loopt het geluid mijlen voor op het beeld en beeld is schokkerig,staat stil of is gespleten?Bestanden zijn niet DRM beschermd!Heb K-Lite codec pack goed geïnstalleerd en heb dit volgens mij ook niet nodig om wmv te branden daar deze codec al in windows zelf zit heb dus hetzelfde probleem met mpeg bestanden.
Heb een muziekclip van mpeg naar divx gezet,toen geen probleem met Nero.
Maar om nou alle films in genoemde formaten eerst om te zetten naar avi of divx beetje veel werk en dubbelop want nero zou ze zelf moeten decoderen en naar dvd branden.
Vreemde is dat WMP wel alle genoemde bestanden afspeelt.
Iemand bekend met dit probleem?

Greetz : D.

geluid

hey there,

ik heb het zelfde probleem , als ik een previuew bekijk loopt het geluid niet goed of krijf van die smurfen stemmen !!! heb jij hier al een oplossing voor gekregen;:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan