Nero Vison expres 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Hallo mensen,

Heb een probleempje met mijn mijn nero 6 en met het onderdeeel Vision expres 3

ik heb gisteren films gedownloaden die ik normaal met vision expres doe branden maar nu doet hij het niet meer ik kan wel vision expres opstarten en als ik dan een file wil pakken dat hang ison expres totaal vast en kan ik er niks mee ik heb nero en alle onderdelen al eens verwijderd en op nieuw geinstalleerd met alle updates erbij maar heeft geen enkel effect moet ik de hele pc opnieuw installeren of niet?

Alvast bedankt

Ik meen mij ter herinneren dat jij een tijdje geleden een topic had over downloaden van films.
Bij deze films kan altijd gewoon eens een corrupte film tussen zitten die je bijgevolg niet kan branden. Welk formaat heeft de film.

Het zijn video ts bestanden die ik al vaker heb gebrand met nero vison dus en nu opeens werkt he niet meer

Wilie,
eergisteren nog startte jij een topic over het downloaden van films. Toen vroeg jij hoe dat moest..............
Nu schrijf je dat je altijd films brandt met Nero...........?

Als je een gedegen antwoord wil, beschrijf dan heel secuur stapje voor stapje (en dan bedoel ik ook echt stapje voor stapje) wat je op hdd hebt staan en wat je precies aanklikt binnen Nero.

Ik moet nu zelf even weg, dus zal het komende uurtje offline zijn, maar als je goede informatie verstrekt dan kunnen we je verder helpen. Ik ben er voor 99,9% van overtuigd dat jij iets niet goed doet / de bestanden zijn niet in overeenstemming met het DVD formaat dat jij selecteert binnen Vision Express.

kan me niet voorstellen dat ik iets fout doen want ik heb die film die ik via nero vison expres gebrand heb al vaker gedaan maar ik zal het eens op mijn andere pc proberen of ik daar de zelfde film wel kan branden als dat lukt zal het wel aan mijn systeem liggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan