Mirandaonline
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 jun 2003
Waar heb ik wat aan:
Nero Burning Rom
nve
NeroMIX
InCD
nmp
WMAPlugin
En wat houd wat in?
Nero Burning Rom
nve
NeroMIX
InCD
nmp
WMAPlugin
En wat houd wat in?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Mirandaonline
Ik doe een poging:
Nero Burning Rom, er staat eigenlijk alleen maar Nero, is het programma om te branden en dus belangrijk voor de cd-rom brander, maar natuurlijk ook voor mij.
nmp staat voor Nero Media Player en is in mijn ogen rotzooi en gooi ik er dus af. Ik heb aan 1 mediaplayer genoeg en dus om het overzichtelijk te houden ook aan 1 icoon per soort.
InCD is als ik het goed heb een programma dat van je cd-rom recorder een tijdelijke verwisselbare hardeschijf maakt. Ik zal het niet gebruiken, het is zeer onhandig, het opstarten van de computer duurt nog langer en dus gooi ik die er ook af.
WMAPlugin lijkt mij indirect wel belangrijk, want hoewel het niet mijn voorkeur heeft kom ik ze toch regelmatig tegen. Ik weet echter niet of een WMA standaard in Nero 6 aanwezig is waardoor die nu eigenlijk dubbel in de computer staat, graag zou ik dat van iemand horen of dat zo is. :love:
nve staat voor nerovisionexpress, geen idee wat het is, maar branden doet het volgens mij niet dus kan het er af.
NeroMIX ik heb geen idee wat het is, maar branden doet het volgens mij niet dus kan het er ook af.
Ik heb nu alleen nog Nero = Nero burning Rom (en vertaal versie) samen met een WMA plugin over, is dat goed, te weinig of moet die WMA plugin er ook nog af omdat die dubbel zou zitten?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.