Nero Wave editor kan opname-apparaat niet vinden

• Onderwerp starter Onderwerp starter JvdS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JvdS

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2005
Na installeren van versie 6 (na lang met genoegen met versie 5 gewerkt te hebben) kan ik de wave editor niet gebruiken. Dit was overigens de reden om een update te nemen naar 6. (ik weet het versie 7 is er ook al). Ik ben dus opzoek naar een manier om dit aan de gang te krijgen, zodat ik verder kan gaan met mijn LP's en single naar MP3.

Hoe/wat moet ik doen om het opname apparaat wel te vinden?

Wave Editor

Je kunt beter een externe Wave editor gebruiken...heeft meer mogelijkheden dan die van nero. Zoek op download.com naar wave editors.

Succes.

JvdS zei:
Na installeren van versie 6 (na lang met genoegen met versie 5 gewerkt te hebben) kan ik de wave editor niet gebruiken. Dit was overigens de reden om een update te nemen naar 6. (ik weet het versie 7 is er ook al). Ik ben dus opzoek naar een manier om dit aan de gang te krijgen, zodat ik verder kan gaan met mijn LP's en single naar MP3.

Hoe/wat moet ik doen om het opname apparaat wel te vinden?

Wil jij het dan in real-time gaan doen?
Want dat werkt niet.
Of begrijp ik je verkeerd?
Wanneer je het te editten nummers op je harde schijf hebt staan, kun je het toch gewoon openenen en bewerken?

wave editor

Als ik op opnemen druk (rode rec knop) ga ik naar een pot-meter menu.
Als ik daar op het rode knopje druk krijg ik de fout melding.
Dus hij start gewoon niet op.

A.J. zei:
Wil jij het dan in real-time gaan doen?
Want dat werkt niet.
Of begrijp ik je verkeerd?
Wanneer je het te editten nummers op je harde schijf hebt staan, kun je het toch gewoon openenen en bewerken?

wave editor

Als ik op opnemen druk (rode rec knop) ga ik naar een pot-meter menu.
Als ik daar op het rode knopje druk krijg ik de fout melding.
Dus hij start gewoon niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan