Nero weergeeft maar 1brander

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelmobelmo

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2005
Hallo,
Ik heb Nero6 en ik heb nu een DVD brander
maar hij nweergeeft maar 1 brander terwijl ik er2heb kan iemand mij helpen ik want ik baal hier van!!!!
Met vriendelijke groet,
Jelmer

Laatst bewerkt:
Er staat bij deze computer ook 2 branders lokoloko
Met vriendelijke groet,
Jelmer

Was dit eerst wel goed in nero of is het een recent probleem?

Beste lololoko,
Dit was vroeger altijd goed tot ik nu een nieuwe brander erbij heb gedaan!Alleen me nieuwe brander weergeeft die me ouwe NIET!!!:( :(:(

Zou je het plaatje uit de eerste bericht willen halen. Dit heeft geen enkele nut.;)

Als je in Nero kijkt bij "recorder" wordt daar je oude brander dan niet weer gegeven?
Heb je eerst Nero verwijderd, toen je nieuwe brander erin gebouwd en daarna Nero weer opnieuw geinstalleerd?

Beste crash,
Dit heb ik nog niet gedaan ik zal het eens proberen en nee de ouwe brander weergeeft zich niet meer als ik op recorder druk.
MVG,
Jelmer:thumb:

Beste Crash,
Ik heb Nero voordat ik de nieuwe brander heb toen heb ik een ergens naartoe gebracht en die gasies heb een een nieuwe brander er in gestopt en hebben ons systeem herstelt.ik zal er is een plaatje van laten zien dit plaatje maak ik zelf dus NIEt van internet.

MVG
Jelmer

Helpmijplaatje.jpg

Het plaatje is wel moeilijk te zien Als je goed kijkt bij dat recorder dingetje zie je staan Image Recorder en dan me nieuwe brander EN dan staat mijn ouwe brander er NIET bij:(:(:((:(:(:

Laatst bewerkt:
Heb je zelf al Nero volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

Maar als ik hem helemaal verwijder ben ik hem kwijt !
En wrom zou ik hem opnieuw moeten instaleren ??

Als die "gasies" Nero hebben laten staan en je brander hebben in gebouwd, kan er wel eens een herkennings probleem zijn. Om dit uit te sluiten kun je beter Nero even verwijderen en opnieuw installeren.

Nu bedenk ik me nog wat. Is er toevallig een versie van Nero geinstalleerd, die alleen met je nieuwe brander overweg kan? Die is mee geleverd met je nieuwe brander.

Laatst bewerkt:
Bedankt ik zal het proberen Crash.
En ik had geen Nero versie mee gekregen bij mijn nieuwe brander. zij hebben er een nieuwe brander ingedaan en een nieuwe HD ingedaan en een backup van me oude systeem gemaakt.
MVG,
Jelmer

Beste crash,
Ik heb nu een nieuwe Nero heerst had ik 6.6.0.3 nu heb ik 6.6.0.14 ik heb bij de instalatiewizard gekozen voor update en nou heeft die de ouwe geupdate maar nu weergeeft nog steeds maar 1brander!!!!!!!!!
MVG,
Jelmer

Ik snap niet dat je niet probeerd Nero volledig opnieuw te installeren, dan kun je dat uitsluiten. Heb je soms geen installatie cd-rom/bestand? Als dat zo is hoe heb je Nero er dan op gekregen?

Ik heb geen instalatie CD:(.
MVG,
Jelm0belm0

Laatst bewerkt:
Ik heb hem verwijderd en toen opnieuw geinstaleerd maar nou weergeeft die er nog steeds maar 1

Ik heb Nero 7 en daar staat ie in de core map, als je nou met verkenner in de Nero map *.cfg zoekt, vindt je hem vanzelf.:D

Je hebt een aardige kans dat het serienummer dat je gebruikt voor je nero, niet geschikt is voor alle merken branders, dat heeft met de rechten te maken. Ik denk dat daar weinig aan te doen is, of je moet het in minder legale sferen gaan zoeken (ander serienummer e.d.), maar daar mogen wij jou niet bij helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan