Nero wilt film niet branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

remeria

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2008
Hallo ikheb een film die is een image file deze wil ik branden met nero maa dan zegt hij dat hij
The file .... is alnger than 2 gig and therefore cannot be stored in an iso file ystem Please use the UDF file system to write such large files . this can be done by selecting anther compilation type .

Nu is het zo ik heb het dus gebrand onder UDF onder nero daar wou hij hem wel branden maar dan mijn dvd speler in de huiskamer niet afspelen
Hoe kan dat

Het probleem zit al in nero dat hij de image niet kan lezen of branden on der image want anders word nooit film

...En dáárom is voor mij Nero voltooid verleden tijd!
Als je goede software zoekt voor het branden van image's, en het maken ervan geef
je maar een gil, ik heb vast wat moois voor je! Allemaal freeware en je verpest geen DVD!

ImgBurn
Voor het branden van alle images.
Voor het handmatig samenstellen van losse bestanden en mappen tot een image.
Voor het bewerken van images (bestanden eruithalen, namen veranderen).
Voor het automatish laten genereren van images van data-CD's en -DVD's.
Voor het lezen van images en ze uit elkaar te pluizen.

DVD-Shrink
Voor het automatish laten genereren van images van video-DVD's.

LCISOCreator (simpel tooltje, hoeft niet geïnstalleerd te worden)
Voor het automatish laten genereren van images van data-CD's en -DVD's.
Dit voegt dus niets toe ten opzichte van ImgBurn, maar toch gebruik ik het altijd.

Allemaal freeware en dus legaal gratis te gebruiken. Ik heb ze op mijn server
gezet, je kunt de programma's downloaden door op de bestandsnaam te klikken!
Ohja, en al deze software neemt nog geen 2,5 MB in beslag...

Mocht je ook van plan zijn Nero voorgoed vaarwel te zeggen: je krijgt het met moeite van
je computer verwijderd. Gelukkig is Ahead daar zelf ook achter: Nero General CleanTool.

Doe vooral niets wat je zelf niet wilt, dit is mijn visie...

Laatst bewerkt:
Hoi hoi

Nou ik heb het geprobert maar ik kan wel branden maar als ik hemafspeel in mijn dvd set wil hij nietafspelen, Het stomme is dat het op mijn pc wel wil. Maar kan niet branden
Had de film om gezet met imgburn naar iso en toen gebrand maar wou niet

Nee, dat werkt op die manier ook niet vriend! :thumb:
Eerst moet je de originele DVD in je PC doen. Dan maak je een image met DVD Shrink,
een ISO'tje. Vervolgens plaats je een lege DVD, kies je Burn an image with ImgBurn en
open je je ISO. Je klikt op de grote knop en de sessie start.

Je had geen goede bronbestanden, dus dan kán je ook geen goed doel bereiken.
Eerst een bron maken met DVD Shrink, dan je doel bereiken met ImgBurn.

Of begrijp ik het verkeerd? Je wilt toch een video-dvd kopiëren?

Hallo ikheb een film die is een image file

en deze file brand je met imgburn gelijk op een dvd.
gewoon in imgburn deze image file toevoegen en branden.

2e vraag is pakt die dvd speler van jouw wel gebrande dvd's?

Laatst bewerkt:
en deze file brand je met imgburn gelijk op een dvd.
gewoon in imgburn deze image file toevoegen en branden.

All right, mijn fout. Dan open je ImgBurn, je kies bovenin Mode en kiest Burn (meestal
standaard al aan). Dan open je onder Source je image. Zet verify uit en Ejact tray aan.
Klik op de grote knop linksonder. Als hij klaar is schopt hij hem vanzelf je PC uit.

Nu haalt ImgBurn zelf de bestanden uit de image en plaatst ze op de DVD.
Als dit niet werkt is er 99% zeker iets mis met je image, en zul je eerst een nieuwe
moeten maken met DVD Shrink, maar dan moet je natuurlijk wel over de te kopiëren
schijf beschikken.

Je computer moet de DVD ook na het branden als een video-DVD herkennen.
Als hij het als een data-DVD ziet is het normaal dat de DVD-speler 'm niet pakt.

Laatst bewerkt:
Dat bedoelde ik dus ik heb deze van intenet :rolleyes: En deze speeld wel op pc maar niket op dvd als image

Zoals jij uit legde wist ik al maar bedankd voor de uit leg want ik kende nog niet alles.

...En dáárom is voor mij Nero voltooid verleden tijd!
Als je goede software zoekt voor het branden van image's, en het maken ervan geef
je maar een gil, ik heb vast wat moois voor je! Allemaal freeware en je verpest geen DVD!

Dat Nero sowieso nog bestaat is mij een raadsel. Het begint zelfs je muziek en films af te spelen in een eigen player enzo... De interface zuigt aan alle kanten en 1 op de 10 dvd verziekt die gewoon...

Nero wil avi niet branden

Weet iemnd dat hoe je avi niet kan branden met nero en als ik hem dan omzet naar een iso ook niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan