nero/wma

• Onderwerp starter Onderwerp starter han2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

han2

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Heb met Nero enkele liedjes op een CD-R gebrand (audio-cd).Tenminste....geprobeerd. Liep telkens vast. Eens goed naar de nummers gekeken : loopt vast op een .wma bestand. De .mp3 bestanden branden lukt wel.
Nu heb ik begrepen dat je een wma plug-in kunt installeren en dat het dan wel zou moeten lukken. Na installatie hiervan krijg ik het echter nog niet voor elkaar.
Wie heeft er suggesties?

Converteren naar mp3, of branden met mediaplayer of het muziekprogramma dat je gebruikt.

Greetz : Jer:cool:en.

Welke versie van Nero heb je?

Ik weet dat er veel problemen met NERO 7 zijn, welke dat het zijn weet ik niet.
Wat ik wel weet is dat NERO 6 de plugins in de volgende map zet c:\program files\common files\AHEAD\audio plugins.

Kopieer daar es een de WMA plug in heen en start nero weer eens opnieuw. Doet ie het dan wel?

Laatst bewerkt:
Heb gekeken, maar bij c-program files-common files tref ik geen audio plugins aan, dus hierheen kopieren gaat niet.
Heb ik trouwens die wma plugin wel op de juiste manier gedownload? Ik heb op download geklikt, en vervolgens op opslaan, toen op map openen en toen kreeg ik zo'n installatiewizard. Installatie werd voltooid. Echter als ik nero opnieuw opstart zie ik daar niets van die plugin terug bij toepassingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan