Nero zorgt voor fatale fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

fun_surfer

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2001
Beste allemaal, ik heb al sinds een poos een probleem met Nero, maakt niet uit welke versie van Nero ik gebruik. Als ik Nero wil opstarten komt er een blauw scherm en krijg ik de melding 'BAD_POOL_HEADER' met de cijfercodes 0x00000019 (0x00000020, 0x88FA5788, 0X88FA5838, 0X1A160008). Zoals bekend kan ik dan niets meer en móet ik resetten.
Ik heb het wisselbestand op de 1e partitie van mijn SATA Intel RAID-controller staan ('C:') en XP op de 1e partitie van mijn ATA VIARAID-controller ('D:'). Verder heb ik een P4 3x800 mHz met 1,5 Gb aan geheugen.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

GRTZ fun_surfer.

P.S.: Norton Ghost 2003 werkt ook niet naar behoren, ik heb het idee dat dit aan de Intel RAID-controller ligt...

Beste puppie, via de zoeksite die je me linkte kwam ik diverse problemen tegen, maar geen die verband hield met Nero. Waar ik wel kwam was op de site van Microsoft waar ik ook de nodige informatie vond. Mij ontbreekt het echter aan kennis over dat 'pool-gebeuren' waardoor ik niet weet hoe ik dit op zou kunnen lossen.
Wat eigenlijk wel schandelijk is is dat ik mijn problemen niet in verband heb gelegd met de install van SP2, teruggedacht zou dit best wel eens kunnen kloppen... :o
Op de site staat ook dat ik de drivers bij zou moeten werken van (waarschijnlijk) mijn brander, dit maar eens proberen.

TNX so far!

EDIT: diver geprobeerd te updaten via Windows en NEC, geen resultaat...

Laatst bewerkt:
Beste puppie, ik heb geprobeerd XP om de tuin te leiden door mijn CD-speler en DVD-brander om te wisselen qua positie ('master' en 'slave'), in eerste instantie lukte het, maar na rebooten ging het alweer mis. Te vroeg gejuicht dus...
Heb je misschien nog een idee?

GRTZ fun_surfer.

Niemand? Heeft iemand Nero draaien met een S-ATA RAID-opstelling, ik heb nog steeds het vermoeden dat dit ook zijn steentje bijdraagt...

Oude topic weer eens opgedoken: Nero 6.6.0.12 (en alle voorgaande versies) geïnstalleerd en vandaag de firmware van de NEC-site gedownload en geflashed, nog steeds niets... Ga ook maar een mail naar de NEC sturen, maar hier ook nog niemand een idee of een (draaiende) vergelijkbare configuratie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan