Nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muggenlip

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2001
Berichten
104
Gisteren heb ik mijn OEM-versie van Nero opgewaardeerd naar de meest recente versie. Dat had ik beter kunnen laten denk ik want Nero brandt nog wel als een tierelier: de cd-tjes zijn echter niet afspeelbaar. Als ik de gebrandde cd-tjes via Nero benader geeft het scherm aan dat er sprake is van een toegangsfout. Ergens zit iets dus niet goed. Tijdens het branden is er echter geen enkel probleem.

Misschien dat iemand van jullie een oplossing weet. Anders deïnstalleer ik deze versie en zet er de oude versie op die eigenlijk geen problemen gaf.
 
Ik ben, terwijl ik DIT berichtje typ, met de eergisteren gedownde laatste versie van Nero een muziekcdtje aan het branden........................

Je hoort zo nader.......................
 
Ik gebruik Nero 5.5.10.0 al een tijdje zonder problemen.
Maar ik moet nog een audio copie maken als dat gelukt is laat ik het je wel weten. :thumb:
 
goed nieuws voor mij en wellicht minder goed nieuws voor jou:

gebrand met Nero 5.5.10.0 een CDtje en daarna afgespeeld (steekproeven) in de:
brander, CD/DVD en "normale" stereo-afspeler. Bij geen enkel player problemen, CD is perfect!

Ik heb derhalve het vermoeden dat er bij jou wat anders aan de hand is.
 
Ik heb het probleem ook. Nero v5551 werkt perfect , alle nieuwere versies weer niet :(

Misschien een oude firmware? :confused:
 
Dat moet je even voor mij toelichten.... "oude firmware".

Ik ga er de oude versie weer opzetten. Ook bij het opstarten wil het met de update nog wel eens fout lopen... de opbouw van het beeld wordt dan heel vreemd en het programma (om over de rest van de pc maar te zwijgen) is dan niet aan de praat te krijgen. Rest er niets anders dan een koude herstart.

Ik dank jullie voor de reacties en zet dit topic maar op opgelost, ook al is het een beetje met gemengde gevoelens richting Nero :(

UPDATE: kzie dat ik dit eigenlijk in het verkeerde forum heb geplaatst. excuses daarvoor. heb inmiddels de oude versie weer geïnstalleerd en het werkt weer (grote opluchting!). Ga binnenkort toch nog een keer proberen te updaten. who knows. ik laat het tzt wel weten. nogmaals dank.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan