nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Berichten
1.270
Hallo Ik heb nero 5510 geinstaleerd {gereg}maar klopt het dat on the fly en disk at once er niet meer op staat Gr. Rama
 
Ik heb 5.5.9.8 das dus nog een nieuwere versie en daar zit het er wel bij, dus ik denk bij jouw versie ook wel
 
Ja dat is raar ik krijg dat venster ook niet meer te pakken. Het werkte wel lekker makkelijk.
Misschien dat iemand een oplossing heeft om dat venster weer terug te krijgen.
 
Hoy met Rama ik bedoel dat ik heb 5.5.10.0 en daar komt het niet in voor
 
beste mensen, ik heb er geen flauw idee van hoe jullie Nero gebruiken, maar als je de Wizzard gebruikt en kiest voor kopieren van een CD, dan word je keurig netjes de optie "on the fly" aangeboden (kun je aanvinken.....)

en vanzelfspreken in 5.5.10.0
 
Ik brand iig hetzelfde als jou Pasja:D
en ook in mijn OEM 5.5.5.1 zit on the fly copy.
 
Pasja ik ben het helemaal met je eens,maar als je de wizzard niet gebruikt dan stonden bij de oudere versie's de twee optie's waar over mijn vraag gaat er wel in en nu niet.
 
en ik heb nog meer goed nieuws.................

als je de Wizzard NIET gebruikt, maar "handmatig" een kopie gaat maken, dan wordt in een schermpje (kopieeropties) de optie "snelkopieren" aangeboden : kan je aanvinken. ALS je dat doet, dan antwoordt Nero met de boodschap dat "on the fly kopieren" "gevaarlijk" is, et.c etc.

Kortom, het is er wel (zowel in de Wizzard als handmatig), het zit alleen wat anders in elkaar..........................
 
Pasja ik heb het gelezen,bedankt voor je uitleg ! Is het nou zo dat on the fly en disk at once automaties gekozen word
 
nee, m.i. niet, je moet "on the fly" echt aanvinken, anders wordt eerst automatisch een image aangemaakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan