Nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcasander

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
22
Hallo, ik heb een PHILIPS CD/RW en een COMPAQ D.V.D. in mijn computer zitten.
Ik heb een NL. NERO in mijn computer gezet, maar op het punt dat ik daad werkelijk wil branden zegt die, hij ondersteund PHILIPS CD/RW niet.
Maar als ik nou een engelse NERO in mijn computer zet dan is er niets aan de hand. VREEMD VREEMD???
Wie heeft hier een antwoordt op.
Het is eigenlijk niet voor mezelf maar dat maakt toch niet uit hoop ik. alvast bedankt.
 
Sorry, dat ik het zeg, maar dat zijn geen Nederlandse en daar gaat het juist om, met de engelse geen moeite.
 
Je kan daar ook de Nederlandse taal module downloaden.
 
Klasse heb ik gedaan wat je zei, maar hoe kom ik nou aan dat s.nr. en voor de rest heel erg bedankt
 
Serie nr.

Klasse heb ik gedaan wat je zei, maar hoe kom ik nou aan dat s.nr. en voor de rest heel erg bedankt

Een serial moet je normaal gesproken gewoon kopen als je daar toe verplicht bent.

Alhoewel gebruik je fantasie en Google een beetje... ;-)

Grtz....
 
Breed uitmeten

Ga het nog even breed uitmeten :-0

Dat doe ik toch niet?

Ik weet precies waar je die serials kunt uithalen maar geef die info desondanks niet door.

Op de naam Google kan iedere knurft komen of niet?

Grtz.
 
Ik gebruik Google voor veel zoeken maar daarvoor........ :) Beetje knurftig LOL
 
Knurften

Ik gebruik Google voor veel zoeken maar daarvoor........ :) Beetje knurftig LOL

Je hebt gelijk Elisa het zijn knurften, maar laat nu juist 99,9 % van de internet gebruikers knurften zijn.

Ik ben ook geen voorstander van ongeoorloofd kopieeren maar het gebeurd nu eenmaal op grote schaal.

Ik heb expres Google genoemd omdat iedereen wel eens naar illegale dingetjes of zaakjes zoekt via een zoekmachine. (Google, Yahoo etc)

Zelf zou pcasander ook wel op het idee zijn gekomen.

De software industrie mag wat dat betreft ook wel een duit in eigen zakje doen.

Zelf behoor ik ook tot die 99,9 % van die internetters en ben dus eigenlijk ook een knurftje.

So be it.

Maar verder heb je gelijk verder moeten we niet gaan in dit forum.

Grtz.
 
Kan die wel weer?

Zo kan die wel weer

Wat kan wel weer pcasander?

Je bent gewoon een knurft net zoals ik en 99,9% van de internet gebruikers lol.....

Knurften... United we stand..... ;-)

Grtz.
 
Nou, het zal mij benieuwen.
Eerlijk gezegd..........ik ben een grote knurft want ik wist echt niet dat het zo ook kon!! LOL
Nog niet helemaal verpest dus ;-)
 
Gauw merken

Dat zullen we gauw merken

Wat dan?

Ik neem het voor je op [Edit: gewijzigd door Tron zelf]

mag nooit onaardig worden en geen scheldwoorden gebruiken.

Leer eens [Edit.] kritisch lezen.

Grtz.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan