nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoedje8

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2001
Hallo, Ik heb xp op nieuw moeten installeren Alles goed tot ik Nero(officele 5.5 ) wil installeren geeft gelijk al aan dat een dll file mist.Na de hele middag alles hier te hebben doorgelezen denk ik dat wnaspi.dll mist hoort dat bij Nero??? Als ik dat heb gedownload weet ik niet hoe Ik verder moet dat kan ik nergens vinden kan iemand mij met een duidelijke uitleg helpen????
bvd Helga
p.s Ik heb geprobeerd de nieuwe probeer versie van Nero te downloaden dat lukt maar dan moet ik nummers intypen en ik moch het 1 dag proberen????/

hallo

file wnaspi hoort bij nero. heb ik goed begrepen dat
je dit gedownload hebt? kopieer dit dan en plak het
in de nero map.

groetjes taeser

ik heb het inderdaad al gedownload maar nero de probeerversie heb ik er al af gegooid hij deed het toch niet.Dus waar moet ik het dan plaatsen Helga

Bij de officiele versie van Nero die je nu hebt, heb je ook een nummer. Dat nummer kan je ook invoeren in de probeer versie van Nero die te downloaden is op www.ahead.de . Kijk in ieder geval even of je die nieuwere versie wel gewoon kunt gebruiken zonder een foutmelding.

Ik heb hem weer gedownload en nrs. ingevoerd nu mag ik hem proberen tot eind Maart.Het echt een orginele versie??????

hallo

maak een nieuwe map aan in bv mijn doc. genaamd nero. plaats nero-cd . ga via deze computer naar je
cd rom station. klik hierop met rechts . open verkennen.
kopieer hier alle mappen en files die je ziet staan.
plak deze in je nieuwe nero map. open de map met de bestanden waarin wnaspi thuishoort en plak dit hierin
instaleer nu nero via setup.exe

Geplaatst door hoedje8
Ik heb hem weer gedownload en nrs. ingevoerd nu mag ik hem proberen tot eind Maart.Het echt een orginele versie??????
Dan heb je waarschijnlijk op 'Demo' geklikt. Je moet het nummer bij Serial intikken en dan wordt de OK knop actief en kan je erop klikken. Op deze manier werkt het wel bij mij (5.5.10.15).

Hij doet het en ik hen nu ook 5.5.10.15. oplossing was de oke knop. had dat nog niet eerder gezien dat na het invoeren de knop oplichtte. Onwijs bedank allemaal voor het oplossen Helga

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan