nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

aike

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2002
Berichten
60
hoe kan ik nadat er bijv. 6 liedjes op een cd gebrand zijn en de sessie is nog niet gesloten er weer liedjes achter branden?
bij een herschrijfbare cd lukt het wel en met een gewone cd niet
 
je hebt herschrijfbare cd's: dat zijn cd's die je kunt HERschrijven, opnieuw kunt schrijven dus, en je hebt schrijfbare cd's die je niet kunt herschrijven, en waarbij je dus geen nummer bij kunt schrijven nadat hij voor de eerste keer klaar is. alleen als je een herschrijfbare cd hebt kan dat dus.
 
Robert-Jan, ik ben het niet helemaal met je eens, een CDR kun je wel degelijk "na"-beschrijven, mits:

door niet te kiezen voor een audiocd, maar voor een datacd (mp3's worden dan gebrand) en als je voor het maken van een datacd kiest, dan moet je ook kiezen voor een zogenaamde multisessie, waarbij je vooraf het vinkje bij afsluiten moet weghalen, anders wordt ook deze sessie afgesloten.

Voor zover ik weet kun je met Nero geen onafgesloten audiocd maken, anders dan op een RW'tje.
 
aike,

het leek mij minder zinvol om hier een heel verhaal uit de Nero-helpfunctie te plakken, vandaar even de screenshot.

Ga binnen de helpfunctie van Nero naar het onderwerp wat in mijn screenshot blauw is (links) en lees alles over het maken van een cd m.b.v. een zogenaamde multisessie. Ook de onderwerpjes in de helpfunctie "rondom" dit onderwerp zijn leerzaam.

Bijlage meesturen mislukte, was te groot, ik maak 'm kleiner, hij komt zo.........
 
Laatst bewerkt:
datacd multisessie (begin)
 

Bijlagen

  • datacd.jpg
    datacd.jpg
    91,4 KB · Weergaven: 29
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan