nero

• Onderwerp starter Onderwerp starter rama
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Hallo ik heb een plextor 8-4-32 type px-w8432T. Hiermee wilde ik data branden op een philips CD-RW 80 met Nero 5510,maar ik krijg een bericht dat de recorder dit mediatype niet ondersteunt. Maar bij CD-R80 doet hij het wel,wat kan dit zijn Gr. Rama

Staat er soms highspeed op het doosje van je RW tjes ?
Kan je brander plextor 8-4-32 type px-w8432T dat branden als dat er op staat. ( laade)
Kan ook niet .Zie hier.

Laatst bewerkt:
HEt is een rewriteble dan toch? misschien ligt het daaraan!

Heb datzelfde ook gehad met nieuwe RW schijfjes.
Bleek dat mijn brander de "snellere" RW niet herkende.
(vanaf de 4x - 12 x speed),
maar met de langzamere (vanaf 1x - 2x - 4x) werkte alles perfect.
Waarschijnlijk zijn je RW dus te snel voor je brander....

Inderdaad Edwinus er staat high speed op de doosjes en bij de CD-R 80 niet,dus dat zou het probleem kunnen zijn.Is er geen andere oplossing dan een nieuwe brander of langzamere cd,s Rama

Ik heb de zelfde brander,en heb dat probleem ook eens gehad met een cd-rw schijfje van 10x speed,die deed het dus niet .
Je brander kan alleen schijfjes aan die tot max 4x speed gaat.Dus dit gaat alleen over cd-rw schijfjes he,want cdr schijfjes kan ie 8x speed aan.

Geplaatst door rama
Inderdaad Edwinus er staat high speed op de doosjes en bij de CD-R 80 niet,dus dat zou het probleem kunnen zijn.Is er geen andere oplossing dan een nieuwe brander of langzamere cd,s Rama
Helaas .Bij kan het ook niet trouwens ,heb er ook nog een paar liggen had niet goed gekeken.
Bewaar ze wel als ik een brander heb.
Dit (zie bijlage)
moet op je laade staan.Bij jou dus niet .En wat vanschagen al had gezegd, dit geldt alleen voor CD- RW met Cd-R maakt het niet uit.

Bijlagen

• highspeed.jpg
    highspeed.jpg
    1 KB · Weergaven: 9
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan