nero

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi Buffy :D
Ik heb niet echt Imesh aangeraden, ik zei: ik kreeg een tip maar heb dat niet geprobeerd. Deze tip kwam hier op het forum.
E-Donkey staat bij mij in de block lijst.
Je hebt het over alternatieven voor Kazaa. Ik weet niet wat Jan zoekt (qua muziek) maar misschien kun je wat tips geven??

Goedemiddag.

@buffy
Hartelijk dank voor je link. Ga er vanavond of morgen naar kijken heb vandaag geen tijd.
Tevens bedankt voor je tips van andere muziek diensten.

@falconetti.
Wederom bedankt. Ik weet dat je het leuk vindt om mensen te helpen (doe ik zelf hier op de site ook) maar omdat ik je geen bloemetje kan sturen bedank ik je maar gewoon steeds:)
En ja, ik heb bij mijn PC een officiële installatie cd van Nero. Op de sikte van Nero stond dat updates niet beschikbaar waren voor OEM users. En volgens bij ben ik dat want Nero werd geleverd bij mijn Lite-on CD brander.

Ik wil zo nu en dan gewoon even wat muziek branden.
Dus geen films of software.

Wat ik wel jammer vindt is dat als halverwege het branden blijkt dat er een beveiligd nummer tussen staat dat dan de hele cd weg kan. Het is niet voor het geld maar meer daar ik eigenlijk altijd werk en weinig tijd heb voor dit soort dingen.

Hé ik bedenk nu net wat. Is het niet mogenlijk om eerst op een RW te branden zodat je ziet bij welke nummers ik de melding krijg dat het bestand protected is. Deze kan ik dan verwijderen zodat ik ze niet ga branden op een gewone CD-R.
Het is waarschijnlijk een beetje omslachtig en kost ook redelijk wat tijd maar ja kan ik wel weer een duurdere vakantie boeken;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan