nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

a.jillal

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2004
Hallo, ik heb nog nooit met nero gewerkt.
en ik wil nou alle prog. op een cd-rw zetten.
Voor alle zekerheid, na 2 keer alles opnieuw erop te moeten zetten. Lijkt me sneller te gaan, dan wanneer ik weer alles van het net moet halen en zoeken.
Wie kan me uitleggen, hoe ik dat het beste kan doen??
Ik heb hier al eens iets gelezen over een multi session, 2e vakje van rechts schreef James, maar het 2e geeft aan kopiëren en backup.
alvast bedankt en groetjes Annie

Van links.... data

DataCD maken, openen met NeroBurningROM,
Al je bestanden toevoegen die je nu al kan en duw op F7.
Ga naar het tabblad burn of branden en zorg ervoor dat "finalize CD" NIET staat aangevinkt. Duw ok. Als je klaar bent met toevoegen, branden. En zo elke keer opnieuw.

Doe je het door NeroBurningRom te starten zonder de smartstart eerst te gebruiken, dan neem je CD-ROM (ISO) en duw je op "start multisessie". Devolgende keer als je erbij gaat zetten neem je "continue multissession" of zijn nederlandse vorm. (kheb de engelse versie sorry)
Brand ENKEL installers.

PS: in welk bericht stond dat?

Geplaatst door James007
Van links.... data

PS: in welk bericht stond dat?

hoi James, ik weet het niet meer, maar ik heb het uitgeprint, toen je ook aan iemand advies hebt gegeven.
Ik dacht toen, dat komt me nog van pas als ik nero ga uitproberen. Maar toen heb ik problemen met een virus gehad en is het er nog niet van gekomen.
Ik wil het dus nu gaan proberen en las jouw advies, maar vond niet waar dat stond van multi session, zodoende. Het is dus wel alweer een tijdje geleden, hoor.

Handleiding, pfff.... vraag het hier maar hoor:)
Is idd handig, maar saaaaaaai.:D

Mvg, James:)

Geplaatst door James007
Handleiding, pfff.... vraag het hier maar hoor:)
Is idd handig, maar saaaaaaai.:D

Mvg, James:)

Ja maar ze wil alles van A tot Z weten!!

en PS: in welk bericht stond dat? dat stond in een bericht van voor de tijd dat jij ingeschreven staat:D

Hu? Is het omdat ik Belg ben dat ik hem ff niet snap?

Heb ik het ooit fout uitgelegd? Als je het topic weet, zeg het dan ff dat ik dat kan melden aan die persoon. Of was het een andere James? Zou kunnen, kheb die naam toch ook alleen in referentie naar James Bond en ik ben hier idd nog niet zo lang, iets op tegen?:)

Geplaatst door BANDIT123

Ja maar ze wil alles van A tot Z weten!!

hoi Bandit, ik heb het geprobeerd te downloaden, want het liefst wil ik er alles van weten ja en dan kan ik het later altijd nog eens nakijken. Maaaaar........,
het staat me tegen, alweer. Het is een zip. file en als ik druk op uitvoeren komt er een schermpje dat zegt: error while reading the end of central dir. Input file dos not exist. Wat gaat verkeerd??
Ik heb filzip erop staan, maar daar kan ik dus ook niks van.

Je kan hem ook online lezen vanaf die site!
PS: er moet op helpmij een linkk zijn naar een NL handleiding voor Nero .
Alleen ik heb hem nog niet kunnen vinden.

PS: Ik krijg hem wel uitgepakt hoor.
kijk maar in je post

Laatst bewerkt:
Geplaatst door BANDIT123
Je kan hem ook online lezen vanaf die site!
PS: er moet op helpmij een linkk zijn naar een NL handleiding voor Nero .
Alleen ik heb hem nog niet kunnen vinden.

PS: Ik krijg hem wel uitgepakt hoor.
kijk maar in je post

Hey Bandit wat ben je snel: te gek.
Nou kan ik hem opslaan.
bedankt:thumb: :thumb:

Wou ik ook net voorstellen, het bestand is 2,12Mb groot, moeilijk om ff als bijlage te zetten. hihi:D

Groeten en als je ooit op de naam van dat topic komt met dat foutje in. Mail me.:)
PS: zet je vraag ff op opgelost wil je?

@Bandit123: Als mijn tekens het weer doen, binnen 2 jaar ofzo, zal ik ook eens lachen, goed?:D

Laatst bewerkt:
Geplaatst door James007
[Groeten en als je ooit op de naam van dat topic komt met dat foutje in. Mail me.:)
PS: zet je vraag ff op opgelost wil je?

Hey James ik heb net je antwoord opgezocht, waarin jij meent een foutje gemaakt te hebben.
Maar hoe kan ik je dat toesturen?
Ik ga het proberen met bijlage, ben benieuwd.

Je bedoelt o.a. deze tekst?

Steek em in je drive,
ga naar nero en druk op 'nieuw', klik op cd-rom (ISO)
en klik het 2e selectievakje aan rechts, dat wat zegt "continue multi-session", ik weet niet wat de nederlandse versie zegt maar ik denk dat je wel snapt wat het engels bedoelt)
Een selectievakje is een bolletje met een groen puntje.
Eigenlijk is het een keuzerondje, een selectievakje is vierkant met een vinkje (maargoed ik heb het daar zo genoemd)
"aan rechts" = aan de rechterkant (sorry voor de gebrekkige taalkunde)
attachment.php

uit dit bericht.

PS: wat is er toch altijd met die quotes van je? Je moet zien dat je de eindtag [/QUOTE] nooit wegdoet he...

@Bandit123:dank je voor de link!

Bijlagen

• nero-sett. comp.gif
    nero-sett. comp.gif
    19,8 KB · Weergaven: 123
Laatst bewerkt:
Maar jij dacht hieraan...
attachment.php

Bijlagen

• wat_je_bedoelde.gif
    wat_je_bedoelde.gif
    56,3 KB · Weergaven: 117
Het branden is gelukt:thumb:
Maar wat is er met die quotes????????

Lees dit topic nog eens door en merk dat er tags ontbreken.
Ipv.
staat er
blabla[/QU

Dat is geen ramp natuurlijk :D , je hoeft trouwens niet altijd met een quote te reageren, meestal gewoon de knop "reageer op bericht" klikken. Quote is meer als er veel dingen door elkaar worden verteld, en het niet duidelijk zou zijn aan wie je je antwoord richt. Het is maar een tip...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan