nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

jupiter

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2007
omdat nero 7 niet goed werkte, heb ik heb een update gedownload van nero 7, tijdens het installeren kreeg ik een melding dat ik het programma eerst moetst verwijderen (configuratie scherm) om door te kunnen gaan met de installatie. ik vond het al vreemd maar heb het toch gedaan:evil: met alle gevolgen van dien...nu is het programma helemaal verdwenen:( en intussen heb ik een nieuwe versie via bittorrents gedownload, maar als ik die wil installeren komt er steeds een melding dat ik eerst alle oude bestanden moet verwijderen....(er staat geen nero meer op mijn pc) en nu kan ik geen nieuw nero programma meer op mijn pc zetten.
ik weet niet hoe ik verder moet gaan nu. help

Zoek even op deze site naar "Nero".
Vandaag heb ik een thread gelezen (weet zo niet meer welke) die over een tooltje ging waarmee heel Nero van je PC werd gepoetst.
Iets van NeroClean.

groet,
Dave.

ja heb ik al gedaan, en ik heb ook die bevenstaande link aangeklikt maar die pagina blijft "hangen" en ik kan daarom de download niet starten...ik, probeer het morgen nog eens misschien zijn ze net aan die pagina aan het werken

als ik die link aanklik gebeurt er niks. hij wil niet openen... dus heb ik nero weer proberen te installeren, komt de melding:
the currently installed version of nero 7 is incompetible with this installer.
it must be uninstalled using the control panel befor reinstalling the current version.

ik heb via het configuratie scherm de software proberen te verwijderen maar zelfs dan krijg ik een of andere melding dat dat niet gaat....pff ik wordt er tureluur van.

Hoi !

Tja, dat tooltje niet gedraaid ? Die link werkt prima, hoor.

Als je dat niet gebruikt lukt het je niet Nero opnieuw te installeren, tenzij je handmatig alle registervermeldingen verwijderd.

Greetz,

Harry.

dank je! het heeft gewerkt! ik heb nero weer opnieuw gedownload en ben aan het branden....eindelijk;)

alhoewel ik nog steeds bang ben voor een of andere melding dat het brandproces is failed....ik laat het weten

a040.gif
tot nu toe werkt het programma goed.

dank voor de hulp
a020.gif

ik wil kleine filmbestandjes die we met de digitale foto camera hebben gemaakt, branden op een dvd. komt nero met de melding:

"The directory jou selected already contains a video TS_folder.All IFO, BUB and VOB files wil be deleted.
do jou want to contineu? ja/nee.....het brand proces verloopt normaal maar uiteindelijk staat er niks op de dvd...

wie weet wat ik fout doe?

Wat voor extenties hebben die filmbestandjes ?

Open Nero vision express > DVD maken > DVD video > Videobestanden toevoegen > volgende ect ect > branden.

Let wel beneden op de balk want de dvd bestanden worden veel groter dan de avi's

ja zover was ik ook al...:D als alle bestanden zijn toegevoegd en ik druk op "branden' DAN komt die melding:

The directory jou selected already contains a video TS_folder.All IFO, BUB and VOB files wil be deleted.
do jou want to contineu? ja/nee.....het brand proces verloopt normaal maar uiteindelijk staat er niks op de dvd...

dus ik weet ff niet verder...help:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan