nero8 op vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

dejobse

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
hoi ik heb nero 8 gekocht maar nu werk hij niet als ik de serial moet intikken dan zegt hij dat hij verlopen is maar kheb hem net :s
toen heb ik gekraakte serials gedownt met hetzfde probleem

Dat is de beste oplossing uiteraard. Eventueel heb ik dan nog wel wat serials voor je...
mail me maar

DJArtistic.... ga je schamen....! :shocked: Serials vragen/aanbieden op het forum is niet de bedoeling, daarmee breng je het hele forum in gevaar.

Maarreeeh... waarom ga je in hemelsnaam aan het rommelen met valse serials als je het originele pakket hebt? Ga terug naar de winkel en doe je beklag of neem contact op met Ahead software.
Je zegt dat ie verlopen is, maar heb je dan soms een trial versie van 30 dagen ofzo? Zat er een cd'tje met nero bij een nieuw DVD brander ofzo? Dat zijn negen van de tien keer tijdelijke licenties.

Laatst bewerkt:
i heb hem on gekocht en hij was tot overhel lang maar normaal als je dmo in tikt dan moet het weken mar dan is het ongeldig?

eh.... pardon? wat bedoel je nou eigenlijk, want dat verhaal hierboven is niet te lezen.... :rolleyes: Woorden staan er maar half of door schrijffouten niet te ontcijferen, om over de zinsbouw nog maar te zwijgen.

je zegt zelf al iets van "DEMO". Een "demo" = demonstratie = tijdelijk gebruik, dus vervalt na verloop van tijd.

ik heb geklaagt en ze snappen het niet en ik zei dat ze me maar een 7 moesten geven en die heb ik gekregen + het verschil alles werkt en ik ben blij bedankt voor de reactie^^

Ja, okee. Nou… een echte oplossing is het natuurlijk niet he, terug naar Nero 7, maar goed…. Nero 8 is zo uitgebreid dat je je ook de vraag moet stellen of je al die toeters en bellen echt nodig hebt. Zolang je geen Blu-Ray wilt branden, heb je aan Nero 7 een prima pakket.

Maar dan nog… een “demo” is voor tijdelijk gebruik, je kan het wel vergeten dat dergelijke licenties onbeperkt werken. Daar zit een tijdslimiet aan, of je kan maar een X aantal schijfjes branden… die producenten zijn niet gek natuurlijk, anders neemt iedereen een gratis demo en verkopen ze niets meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan