Neroerr.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

biebeltje4you

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2002
Ok mensen,

Op een laptop van een kennis van mij krijg ik iedere keer de melding zodra ik opgestart ben neroerr.dll

Ik denk dus dat deze .dll te maken heeft met het programma nero. Heb dus heel nero erafgegooid en vervolgens er weer opnieuw opgezet, maar het werkt niet.

Ook krijg ik de melding image.dll

Wie kan mij vertellen wat ik hier aan kan doen?

Verder werkt de pc prima!

Is inderdaad van Nero, installeer nero eens opnieuw.
Dus via configuratiescherm > software verwijderen en vervolgens opnieuw installeren.

Deze vraag hoort trouwens ook niet in diversen thuis, maar bv onder besturingssytemen.

Misschien is er wel een moderator zo aardig om hem te verplaatsen, welke windows gebruik je ?

Diversen

Deze sectie is bedoeld voor vragen waarvan je echt niet weet waar ze horen. Vragen die echter makkelijk in een bestaande sectie kunnen worden ondergebracht worden echter zonder nadere aankondiging verwijderd!

Verplaatst naar "Brandsoftware" puur en alleen omdat er zoveel antwoorden staan, normaliter was dit bericht gesloten!

ja sorry maar ik wist echt niet waar ik dit bericht kwijt moest. sorry voor de overlast.

Maar ik gebruik dus windows xp. Ik heb nero al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar zonder resultaat. Ik zal nog even op die ene tread kijken!

Laatst bewerkt:
dus ff voor de duidelijkheid:

image.dll komt dus uit adaware? betekent dat dat ik beter adaware kan verwijderen en dat dan die melding weg zal zijn? of begrijp ik het verkeerd?

Geplaatst door Jozo

image.dll
Description:
File image.dll is related to adware Aureate.Radiate.
File image.dll is related to adware Aureate.Radiate.B.
File image.dll is related to browser hijacker CoolWebSearch.image.

BRON

http://www.kephyr.com/spywarescanner/library/coolwebsearch.image/index.phtml

Ps. Spyhunter (uit de bron) kan je beter niet installeren.

Filedescription: Nero Recorder Driver, v. 5.5.0.3
Filesize to download: 38k
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?image

:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan