nerostartsmart blijft hangen op het zelfde punt

Status
Niet open voor verdere reacties.

casepimper

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2006
Berichten
87
hallo als ik een film wil branden met nerosmart dan is hij bij 22min bezig en dan zie rechts boven in beeld zeg maar de film afspelen en dan staat de film ineens stil steeds op het zelfde punt maar wmp speelt hem wel af.

weet iemand wat dit is

bedankt:cool:
 
Nero SmartStart kan niks branden, dat is het programma van waaruit je de andere toepassingen start. Over welk programma heb je het?

James :)
 
Wat is de extensie van je originele bestand?
Je werkt met NeroVision Express vast.
Instaleer ook DIT even.

James :)

PS: als je iets wil toevoegen aan je bericht kan je beter op de knop aanpassen klikken rechtsonder je bericht. :)
 
Laatst bewerkt:
dat klopt en ik heb al op een lagere brand snelheid geprobeerd maar nog niet en het is steed op het zelfde punt en wat is trouwens die smc bestand.
 
maar het is volgens mij na nader onderzoek toch tijdens het branden
ik zie zeg maar het bestand afgespeeld worden rechts bovenin en dan ineens zie je hem op het zelfde punt stil staan
 
Nogmaals, wat is het originele bestand? MPEG? AVI? DIVX?
 
Het programma DivXRepair zou je normaal moeten kunnen zeggen of er in je avi iets misloopt of niet. Je kan het eens proberen. :)

James:)
 
Bad Frame Report from DivxRepair
____________________________________________

File Name: C:\Documents and Settings\All Users\Documenten\Mijn video's\HANSTEEUWEN_HARD_&_ZIELIG.avi ; Total frames: 141520
Scan Complete. All Frames Appear Good.
____________________________________________
dus dit is het ook niet
nog ideeen
 
NeroVision Express is nu niet echt het meest stabiele programma op de markt... dat is algemeen bekend... dat is het enige wat ik erover nog kan zeggen, want mijn ideetjes zijn ten einde spijtiggenoeg.

Ik wens je nog veel succes met het oplossen van dit probleem. Er zullen wel andere helpmijers het antwoord weten vast. :)

James :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan