nerovision

Status
Niet open voor verdere reacties.

baltus2092002

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 nov 2007
Ik heb al diverse nero-variaties gebruikt (Ultra, Premium en Essentials), maar bij elke versie springt mijn computer uit en start opnieuw op als ik nerovision wil gebruiken. Wie heeft een idee of/wat mijn computer mist (directX o.i.d.???)? Ik gebruik XP home.:confused:

Nee, ik denk eerder dat 't aan je brander(stuurprogramma) ligt.
Geen kruizen en / of cirkels in apparaatbeheer?
Laatste drivers geinstalleerd (brander)?
Als je Nero verwijdert, kun je dan met je brander wel via Windows branden?

In apparaatbeheer is alles goed, geen gele driehoeken oid. Na het aanklikken van Nerovision gaat het scherm op zwart en start de computer opnieuw op. Er zijn dan geen problemen. Ik kan andere brandprogrammaas gewoon gebruiken en ook in Nero is Nero Express geen probleem. Het gebeurt in alle versies van Nero die ik gebruik(t) (heb). :confused::confused:

Ik vraag mij af wat Vison Express extra / anders doet / heeft / is, dan Nero "normaal".
Enige wat ik zo 1,2,3 kan verzinnen is mogelijk een Codex kwestie, maar da's zomaar en wilde gok.

Op zich heb ik nerovision ook niet nodig, maar ik vind het gek dat alle onderdelen van Nero werken, maar zo gauw ik nerovision aanklik mijn scherm op zwart gaat en de computer opnieuw opstart (dat gaat helemaal vanzelf, daar hoef ik verder niets voor te doen) en daarna werkt alles ook weer zoals het moet. Ik dacht dat er misschien iets was, waarvan iemand zou zeggen:" kijk daar even naar, dan moet het weer goed zijn", maar dat blijkt nog niet zo te zijn.
Beste Pasja, in ieder geval bedankt voor je reacties op mijn vraag.:thumb:

m.vr.gr. Ger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan