NeroVision3 Help

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flying Doc

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2006
Berichten
25
Hoi mensen,

als ik een filmpje heb geconverteerd van bv. RM naar MPEG speelt deze heel mooi af
en zonder schokken in het beeld op mijn computer. Maar als ik een dvd brand met NV3 dan is de uiteindelijke dvd wel heel schokkerig!

Kan iemand me alsjeblieft helpen?
 
In wat voor speler is dat?
Sommige stand-alone spelers hebben moeite met zelfgebrande dvd's, vooral de oudere types willen hier nog wel eens problemen mee geven.
Of gaat het om de speler die in je pc zit?
 
IK heb het in mijn computer gebrobeerd, dvd-speler van Liteon en de dvd-speler van Philips en bij elke speler is het schokkerige beeld. Het is gewoon zo dat ik een dvd wil branden, met een zelfgemaakt menu, die gewoon normaal afspeelt. Misschien dat je bij NV3 kan instellen dat deze niet converteert ofzo? IK heb wel een dvd gebrand met Ulead maar daar kun je geen eigen achtergrond inzetten en de knoppen neerzetten zoals bij NV3....
 
Het afspelen van een dvd op je pc moet eigenlijk geen problemen geven.
Heb je de dvd ook geprobeerd op een ander systeem?
Is je pc "zwaar" genoeg voor dit soort werk?
En is je systeem goed onderhouden, genoeg vrije ruimte op schijf, gedefragmenteerd, gecontroleerd op fouten, gescand op virussen, ed?
 
Het ligt gewoon ALLEEN aan het filmpje. Dat weet ik zeker omdat al mijn andere dvd's gewoon goed afspelen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan