NeroVisionExpress 2 SE

Status
Niet open voor verdere reacties.

19stefan87

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2007
Ik wil vakantiefoto's op een cd branden.
Met nero vision express se heb ik een video-cd presentatie gemaakt. Nou wil ik het op cd branden. Dan komt er de volgende foutmelding in beeld:

'Kan data niet voor opname gereed maken: Op de harde schijf is geen ruimte voor tijdelijke bestanden. Interne fout 1002'

Actie: Bezig met aanmaken van menu's en transcodeerstromen

Huidige handeling: Genereren van HTML/GLRY1/IMAGES/1.JPG

Heeft iemand een idee?

Welkom op Helpmij.:)

Hoeveel ruimte heb je nog op je C-schijf/partitie?

Wordt het totale bestand groter dan 4GB en is je partitie FAT32 geformateerd?

Rechts klikken op je c-schijf/partitie, dan eigenschappen.

klopt
windows staat op c: met nog 18gb vrij
heb ook d: met nog 35 gb vrij

FAT32 ik ben toch bang, dat het tijdelijke bestand van Nero te groot is voor FAT32.

Wat je kan doen is de partitie te converteren naar NTFS, dit kan zonder data verlies.
Hoewel de kans dat je gegevens verliest of beschadigt door conversie minimaal is, raden we je toch aan een reservekopie te maken van het volume dat je wilt converteren.

Het converteren zelf is niet zo ingewikkeld. Klik op Start en kies vervolgens Uitvoeren. Typ in dat venster "convert stationsletter: /fs:ntfs" (zonder aanhalingstekens). Stationsletter dien je te vervangen door de letter van het te converteren station bijvoorbeeld e (convert e /fs:ntfs). Voorafgaand aan de daadwerkelijke conversie zal Windows slechts nog vragen welke volumenaam je het station wilt geven. Het geven van een volumenaam is overigens optioneel. Je kunt bij deze vraag ook op Enter drukken, zonder een naam in te voeren.

Als je het station wilt converteren waarop je besturingssysteem staat, dan zal Windows vragen om deze taak te plannen wanneer het systeem opnieuw wordt opgestart.
Bron:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=305923&highlight=converteren

Ja, dan moet je in Nero de tijdelijk map aanpassen. Ook dan zal je waarschijnlijk NTFS nodig hebben. Je hebt namelijk zat ruimte op je C partitie, daar zal het niet aan liggen.

heb het verandert in nfts. Het programma gaat nou iets langer door, maar toch krijg ik weer dezelfde melding

Ik doe nu een wilde gok. Scan eens op spyware en dergelijke.

Ik neem aan dat je al geprobeerd hebt Nero te verwijderen en opnieuw te installeren?

ik heb nog een presentatie geprobeerd, maar even snel met 5 foto´s, 2 minuten branden, en hij deed het ook nog in de dvd speler, daarna weer mijn eigen presentatie, 111mb en dan stopt het er weer mee. Heb ook al eerder presentaties gemaakt, maar nog nooit problemen gehad

Sorry, maar ik heb helaas geen opties meer.:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan