NES op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou het met finetuning proberen kan nogal gevoelig net naast een andere zender liggen.
Probeer het anders eens met antennekabel eruit.
 
Volgens mij zijn er twee mogelijkheden.

Via de 'kabel' RF aansluiting, of Chinch kabel.

De chinch aansluiting kan je ook een scart stekker aansluiten.

Via de Kabel aansluiting zou je het signaal rond kanaal 36 moeten kunnen vinden.
Als je de chinch of chinch via scart zal het één van de video kanalen op de TV zijn.
Vaak is dat beeld beter.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij zijn er twee mogelijkheden.

Via de 'kabel' RF aansluiting, of Chinch kabel.

De chinch aansluiting kan je ook een scart stekker aansluiten.

Via de Kabel aansluiting zou je het signaal rond kanaal 36 moeten kunnen vinden.
Als je de chinch of chinch via scart zal het één van de video kanalen op de TV zijn.
Vaak is dat beeld beter.

Okee ik heb hem via de Kabel-aansluiting. Maar mijn tv gaat tot zender 31!

Heb alles al afgezocht.. Alles al geprobeert maar weet echt niet meer wat ik zou moeten doen!

WIE kan mij helpen?? :confused:
 
Okee ik heb hem via de Kabel-aansluiting. Maar mijn tv gaat tot zender 31!

Heb alles al afgezocht.. Alles al geprobeert maar weet echt niet meer wat ik zou moeten doen!

WIE kan mij helpen?? :confused:

Is het misschien niet handiger hem via Scart te doen???
Anders met je je nintendo aanzetten en de tv laten zoeken naar kanalen, dan komt ie vanzelf langs!!! :thumb:
 
Is het misschien niet handiger hem via Scart te doen???
Anders met je je nintendo aanzetten en de tv laten zoeken naar kanalen, dan komt ie vanzelf langs!!! :thumb:

Ik heb hem niet via de scart duss dat gaat niet lukken :rolleyes:
En als ik via mijn tv laat zoeken dan zie ik hem niet voorbij komen :confused:

Dus heeft iemand nog een idee waar die zou moeten zitten?
Nogmaals: mijn tv gaat tot zender 31 en niet verder.

Niek
 
Hoi,
Misschien moet je dan eventjes (ik geloof) links van je nes console kijken, daar zie je 2 kleuren (volgens mij waren dat geel en wit). Ga dan even naar een lokale electro winkel en vraag vervolgens aan de beste verkoper of deze de kabels heeft ( je zal waarschijnlijk 3 kleuren dingetje moeten kopen). Doe deze in de Nintendo console en de andere eindes in je scart aansluiting (heb je deze niet standaart op je tv zityten kun je nog altijd een scart blokje kopen voor eenpaar centen). Zet hem op je AV kanaal en hij zou het (in princiepe) moeten doen, anders vrees ik dat je NES kaduukjes is...:shocked:
 
Ter info
Geel -> Beeld
Wit -> Geluid (mono)

Vreemde tv die niet verder gaat dan zender 31...
Heb je niet een andere TV waar je het op kan proberen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan