Net 5 programma gemist

Status
Niet open voor verdere reacties.

proud84

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2001
Ik kan de uitzendingen van programma gemist niet bekijken. De speler opent zich, geeft aan dat ie verbinding met media maakt en meldt dan "gereed" . Het scherm blijft zwart. Uitzendingen van rtl4 kan ik wel bekijken. Ligt het aan de omroep of aan mijn pc/internet?

Download en installeer het K-lite codecpakketje eens. Mogelijk na installatie even de pc opnieuw opstarten.

Laatst bewerkt:
Heb net de laatste versie van K-lite codecs geinstalleerd maar het probleem is niet verholpen. Meer suggesties?

Hm, dan wordt het iets lastiger. Meestal lost de K-lite dit soort probleempjes wel op. Daar zit 't 'm bij jou dus niet in.
Ik ben zojuist naar die site gegaan en een willekeurig progje geopend en even bekeken. Het ligt dus niet aan de site, maar idd. aan jouw computer(instellingen), maar wélke............
Heb je al een keer gewacht? Het gebeurt soms dat zo'n server erg druk is en dat het lang duurt vóórdat er wat op je scherm te zien is. Heb je bijvoorbeeld al eens een minuut of 5 afgewacht?

Het advies om te wachten heb ik net gevolgd; ik heb 5min gewacht maar nog steeds geen succes. Ik wil nog melden dat ik tot een maand geleden de programma's wel kon bekijken.

Iemand nog ideeen om het probleem op te lossen? De uitzendingen van ned 1,2 en 3 en SBS kan ik niet openen; die van RTL wel.

Rob

Heb je het probleem al kunnen verhelpen en hoe? ik heb precies hetzeflde..het probleem ontstond toenik films gingkijken warvoor ik ee nspeciala programma nodig had. kan iemand me helpen?

Helaas, ik heb het probleem nog steeds; niemand heeft mij tot nu toe kunnen helpen.

Helaas ook na het installeren van de codec-pack geen resultaat.

Rob ;-(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan