net 5 site

Status
Niet open voor verdere reacties.

foppe32

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2008
Ik kan wel filmpjes kijken op de site van rtl en uitzending gemist, maar niet op die van net 5 (op mijn computer).
Hoe los ik dit op?
Bij voorbaat dank!

Wat krijg je wel te zien op de site van NET5?

Edit:
Ik heb net zelf even gekeken op de site van NET5. En het lijkt erop dat ze net zoals uitzendinggemist gebruik maken van je Windows Media Player. Tenminste bij een standaard Windows XP en de standaard instelling van uitzendinggemist.

Wat ik wel zag is dat het inladen van de video zelf erg lang duurt.

Laatst bewerkt:
de filmpjes beginnen wel goed, maar na een paar minuten begint het beeld te haperen en stil te staan, het geluid draait dan nog wel door.
bij uitzending gemist en rtl gemist is dit niet zo.

Daar had ik bij Net5 ook last van. Maar dat heb ik af en toe ook bij uitzending gemist en ligt meer aan onze bandbreedte dus had ik geen aandacht aan gegeven.

Dat soort problemen geven meer een buffer probleem aan.
Dat kan liggen aan jou doordat je bijvoorbeeld ook een torrent programma open hebt staan die veel van je bandbreedte pakt.
Maar dat kan ook liggen aan de website waar de media staat. In dit geval dus Net5. Want ook die moeten voldoende bandbreedte en systeem beschikbaarheid hebben om aan de vraag te kunnen voldoen. Ga maar na als er een 1000 filmpies tegelijk bekijken worden wat dat betekend voor de internet bandbreedte en de aanslag op de servers.

Zojuist probeerde ik ook weet te kijken op Net5. En nu krijg ik zelfs geen 1 minuut te zien. Ik denk dat Net5 (of beter gezegt de SBS groep) problemen heeft met hun programma gemist systeem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan