Net een nieuwe HP Pavilion 15-P051ND heel slechte internet en trage download snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welkom op Helpmij.nl,


Heb je dit alleen draadloos of ook bedraad ?
Heb je dit als je op de accu werkt of ook als hij aangesloten is op netstroom ?
Valt de verbinding helemaal uit zodat je opnieuw moet verbinden of is hij gewoon traag en haperend ?
Hoeveel streepjes sterkte heb je ?

Enne, Bol.com heeft jou Windows er niet op gezet hoor maar HP ;)
 
Ja Bol. com.

Oke dat is zeker, HP heeft het allemaal gedaan.

Maar probeer in aansluiting op het geschrevene hier eens het een en ander uit te vogelen.

En je hebt ondersteuning zo wie zo. Klikje en succes ermee.

Wat Terrarabo dus schreef, en wellicht een drivertje.

Ik heb je HP Pavilion 15-P051ND al voor je ingevuld. :p
 
Laatst bewerkt:
Drivertje was de volgende stap, wil je me niet voor de benen gaan lopen manamana :p
 
Ja het zou kunnen liggen dat het aan de driver ligt, ik heb ook van de HP site de desbetreffende driver geinstalleerd voor de zekerheid maar ik zal even kijken of dat het werkt!
 
Het klopt inderdaad trouwens dat HP windows erop gezet heeft ja
Het is voornamelijk draadloos, maar dit was al vanaf het moment dat ik hem voor de eerste keer opstartte.
Het is zowel met of zonder netstroom.
Hij geeft een verbinding aan van het maximale aantal streepjes.
Het is niet continu maar wel vaak, dan stopt hij met het laden van de pagina en geeft aan geen verbinding mogelijk met netwerk terwijl ik gewoon 5 streepjes verbinding heb. Als ik hem opnieuw opstart is het probleem even weg voor ongeveer een kwartiertje en dan begint het weer
 
Hier wat ideeen..... Welke Provider ?

Het zou kunnen dat je handmatig de verbinding moet instellen. Heb je de automatische kanaalselectie?

Het kan wel eens voorkomen dat de automatische kanaalselectie niet lukt.

Dit gebeurt als het Wi-Fi signaal wordt verstoord door een ander draadloos signaal. Bijvoorbeeld van een babyfoon, of een ander ding die in de weg staat.

Probeer daarom handmatig een aantal verschillende kanalen. Zo kom je er achter welk kanaal bij jou thuis het beste resultaat oplevert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan