Net een nieuwe I-pad, heb er een paar vragen over

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Goedenavond, zou iemand me kunnen helpen? Via een uitzendbureau heb ik een I-pad gewonnen en heb hem afgelopen dinsdag opgehaald. Ik ben er natuurlijk erg blij mee, maar nu ik hem een tijdje heb gebruikt, heb ik er toch wat vragen over.
1) Kan je in de notities per regel knippen en plakken?
2) Ik wil nu mijn batterij opladen en ik weet dat het met bijgeleverde kabeltje en stekker moet. Ik heb hem in de I-pad gestopt en de stekker in het stopcontact. Maar hij laadt nog steeds niet op. Ik zit nu nog aan de 32%.
3) Kan je de notities in alfabetische volgorde zetten?
4) Wie weet een echte gratis app om Engels te leren? Ik had er een gevonden, maar alleen de eerste les was gratis.
5) Als ik een spelletje wil spelen, krijg ik de melding dat ik de juiste flash versie mis. Als ik die wil downloaden, krijg ik de volgende melding: we're sorry. This content requires adobe flash player which is not supported by your device. This content can be viewed on a desktop computer or a mobile devices that support flash player.
Wat betekent dit?
 
Laatst bewerkt:
een helegoede avond ik kan je wel helpen want ik heb zelf een ipod

bij dat opladen weet ik het wel micchien je oplaad van de usb heeft niet genoeg watt
bij het engels leren moet je gwn ff door zoeken in de appstore zal wel gratis bij zitten
en dat flash kan enamaal gebeuren heb ik ook wel eens maar kan niet verholpen worden
 
En wat heeft dat met de sectie draadloos netwerk te maken ? Ik heb hem maar even verplaatst naar de juiste sectie, graag je aandacht hiervoor in het vervolg. Dank je wel :thumb:
 
1. Sleep met twee vingers over de regel heen totdat de hele regel geselecteerd is. Kies vervolgens voor 'Knip'. Tik tenslotte in de nieuwe regel en kies voor 'Plak'.
2. Probeer de batterij eens leeg te maken (totdat de iPad uitgaat en het scherm met de rode batterij wordt weergegeven). Sluit de iPad vervolgens aan op een computer. Lukt het dan wel? Mijn iPod had voorheen zo nu en dan ook problemen om op te laden via het stopcontact.
3. Volgens mij niet.
5. iOS-apparaten ondersteunen geen Flash. Je kunt dus ook geen websites weergegeven met Flash-inhoud.
 
Batterij opladen is inmiddels gelukt. Ik heb de ipad uitgezet en direct in de stopcontact gestopt d.m.v. het meegeleverde kabeltje. Dat ging wel goed.
Het knippen en plakken zal ik zo wel even proberen.
Ja het klopt, je kan inderdaad met 2 vingers de regel selecteren, maar als ik met de cursor naar de goede regel ga, zie ik nergens een link met plakken. Als ik de regel heb geselecteerd, zie ik alleen kopieer staan, selecteer of selecteer alles.
 
Laatst bewerkt:
Als de cursor op de nieuwe regel staat, moet je er nogmaals in tikken. Dan moet de optie 'Plak' worden weergegeven. Zo werkt het tenminste op mijn iPod touch 4G met iOS 6.1.3.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan