.Net Framework 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tineke41

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Berichten
183
Hallo,
Ik kan framework 2.0 niet installeren. Krijg deze melding
Error 25007. Fout tijdens initialiseren van fusie. Fusie met LoadLibraryShim () kan niet worden geladen. Fout: 0x80131700.
Ben niet zo goed iin technisch engels. Kan iemand mij helpen. Ik kan sommige programma's niet gebruiken.:mad:
 
probeer dit eens:

ga naar C:\WINDOWS\WinSxS\

en verwijder daar de map: Policies
 
Net framework 2.0

Hallo Jeroen,
Ik heb niks meer laten horen, omdat mij hele pc vastgelopen was en opnieuw geformatteerd moest worden. Ik had dat bestand verwijderd, maar het hielp niet. Harstikke bedankt voor de moeite die je genomen hebt. Lieve groetjes, Tien
 
Hallo Jeroen,
Ik heb niks meer laten horen, omdat mij hele pc vastgelopen was en opnieuw geformatteerd moest worden. Ik had dat bestand verwijderd, maar het hielp niet. Harstikke bedankt voor de moeite die je genomen hebt. Lieve groetjes, Tien

Als het nog niet is opgelost is hier de oplossing. Heeft het bij mij opgelost.

Ik begrijp uit de hulpaanvraag, dat je problemen ondervindt met het installeren van updates voor .NET framework. Dit komt in de regel doordat de huidige .NET-installatie op uw systeem op de een of andere manier beschadigd is geraakt. Je geeft aan dat u de huidige installatie al een keer volledig hebt verwijderd. Toch zou ik dit nog een keer met je willen uitvoeren volgens de stappen zoals ik ze hieronder heb opgesteld. Overigens hoeft je daarbij niet de individuele versies 1.1, 2 en 3 te installeren, daar de 3.5 family feitelijk de gehele .NET-libraries en -functionaliteit omvat, ook van de oudere versies. Om het te verhelpen, zullen we deze installatie dan ook als volgt verwijderen, opdat .NET via de automatische updates opnieuw kan worden geïnstalleerd.

LET OP: deze procedure kan een behoorlijke hoeveelheid tijd in beslag nemen. Begin er niet aan als je de computer nog dringend nodig heeft.

Kijk welke versies erop de PC staan : Start/Configuratiescherm/Software

1. Download het volgende programma: http://tinyurl.com/dotnetclean
en voer het uit (verwijder de versies één voor één)
2. Herstart de computer.
3. Ga naar: http://go.microsoft.com/?linkid=9665683 en klik tweemaal op Uitvoeren.
4. Vink I Agree aan en klik op Next.
5. Kies Aggressive en doorloop de procedure. Herstart op het einde de computer als daarom wordt gevraagd.
6. Ga naar start en kies Uitvoeren.
7. Type in het venster "cmd" (zonder aanhaalingstekens) en druk op OK of op Enter.
8. In het DOS venster plakt u de onderstaande tekst:

| Dit doe je door alles te selecteren tussen de lijntjes en op CTRL + C te drukken.
| In het venster van DOS klikt u met de rechtermuisknop en kiest u Plakken.
| LET OP: als uw computer geleverd werd met een recovery-disk in plaats van een gewone Windows XP-cd, zou het kunnen dat reparatie met het laatste commando niet mogelijk is.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

echo Y|chkdsk /f>null
echo J|chkdsk /f>null
sfc/scannow
exit

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

9. Herstart de computer.
10. Ga vervolgens naar de volgende website: http://support.microsoft.com/kb/971058
en voer de Fix it uit in de Aggressive Mode.
11. Herstart de computer.
12. Zoek opnieuw naar updates en probeer ze een voor een te installeren. Hiermee wordt ook de benodigde .NET-
installatie op het systeem gezet.
 
Hallo Ary44,
Mijn pc is opnieuw geformatteerd en toen is framework weer geinstalleerd. Nu werkt alles weer goed. Ik moet dus ergens melden dat dit item gesloten moet worden. Waar doe ik dat?
 
op de donker blauwe regel, boven je eerste post, kan je de vraag op opgelost zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan