.NET Framework 3.5 op XP SP3 Instaler error

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0445

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2007
Hey mensen

Ik heb nu bijna alles geprobeert om .NET Framework 3.5 op mijn XP SP3 te instaleren maar telkens na het downloaden (in de setup) geeft hij een error, verwijdert hij alle tijdelijke bestanden en geeft een heel mooi "fout opgetreden tijdens installatie" schermpje weer.

Kan iemand mij hier pleas me helpen want ik denk dat ik anders TBS nodig ga hebben :D

ps. Ik spam Microsoft ff lekker met al die "raporten verzenden" :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Zit misschien 'n bug in,heb 't zelfde aan de hand gehad met 'n pc heb toen NET Framework 2.0 er op gezet,werkt evengoed verder geen problemen.

Ja klopt. ik zie het nu ook ik dacht dat me pc flipte in dat andere board. ik zal hem ff verwijderen... :d

Wellicht overbodig maar,, heeft u wel windows installer 3.1 v2 geinstalleerd op uw computer?

Mogen we ook even weten waardoor of hoe je het uiteindelijk hebt opgelost? Dan kunnen anderen met hetzelfde probleem snel geholpen worden.

O ja, natuurlijk

Ik kreeg nog een mailtje van iemand die zij dat het op XP SP3 raar deed dus ik heb hem naar XP SP2 gezet. En uiteindelijk werkte 3.5 toch nog...

Ja kan mij herhinneren dat ik 'm ook op 'n pc met SP3 probeerde te zetten en toen foutmeldingen kreeg,je zou toch van Microsoft mogen verwachten dat ze hun zaakjes beter voor mekaar hebben! Belachelijk dat je terug naar SP2 moet omdat bepaalde software,notabene van henzelf,er niet op draait.Ik heb 't toen bij Net Framework 2.0 gelaten omdat 't toch niet zo belangrijk was,maar de update werd wel aangeboden door Microsoft.

Erg jammer ja. Ik ben benieuwd als je nu weer SP3 erop zet dat 3.5 het blijft doen. Maar goed het werkt nu tenminste.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan