Net Framework

Status
Niet open voor verdere reacties.

wlankhorst

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2007
Hoy,
Ik heb Net Framework 1,2 en 3. Ze nemen nogal wat ruimte in op de schijf. Zijn ze alle drie wel nodig? Vast bedankt?

Hallo,
De een zegt 1 kan weg, en de ander zegt 1 en 2 kunnen weg. Ik zie net dat windows voor
1 een nieuwe update heeft, dan weet je helemaal niet meer waar je aan toe bent. Ik heb
Net framework nooit gebruikt, wat moet je er dan mee. Vandaar mijn vraag.

heel veel programma's gebruiken .NET framework. .NET framework is een soort bibliotheek met allerlei handleidingen van codes. die handleidingen heeft hijn nodig bij die programma's, om te weten hoe ze moeten worden uitgevoerd.
ik kan niet 1,2,3 bedenken welke programma's ervan gebruik maken, maar je hebt het wel nodig. aangezien je versie 3 geinstalleerd hebt, kun je 1 en 2 daardor laten vervangen.

ik hoop dat je een beetje weet hoe het in mekaar zit.

Hiermee wil ik nog even terugkomen op het voren gesteld probleem. Net work 1 kon zonder probeem verwijderd worden. Ook het talen pakket van 2 ging vlot. Net framework 2 liet zich niet deinstalleren, dan zouden de andere programmas niet meer werken. Ik heb het hier dus maar bij gelaten. Nogmaals bedankt voor de geboden hulp.

OKE!:thumb:

als je nog vragen hebt, stel ze gerust;)

:thumb:Beste mensen,

Ben op zoek naar Microsoft Net framework 1.14322 aangezien daar een programma dat ik wil installeren om vraagt. Werk met XP Home.
Kan iemand mij verder helpen. Kan wel een Engelse versie vinden maar weet niet of dit conflicten op gaat leveren.
Bij voorbaat dank voor een reactie.

Castello

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan