.NET Framework

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ximelez

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2007
Hallo, wat is het verschil tussen die framework redistributable ofzo en SP1/2/3?
Wat betekent redistributable eigenlijk?

Redistributable = (her)verspreidbaar SP1,2,3 =service packs 1,2,3.

Microsoft.NET Framework kent tot nu toe versie 1.1, 2.0 en 3.0, plus talenpakketten en servicepakketten. Het is een zogenaamd platform voor ontwikkelaars, die samen kunnen werken met diverse applicaties, omdat zij dezelfde "taal" (dat Framework dus) spreken.

Jij als eindgebruiker kunt de "redistributable" (service)pakketten downloaden.

.net framework word volgens mij gebruikt bij code languages, de bekendste .NET code-taal is:
Visual Basic.NET
Servicepack is een beveiliging voor je cpu, volgens mij :p

Waves,
Cas

Servicepack is een beveiliging voor je cpu, volgens mij
Microsoft, om maar een "groot" voorbeeld te nemen, brengt op zeker moment een (nieuw) besturingssysteem uit, bijvoorbeeld Windows XP of Vista. Daarna blijft Microsoft nog een aantal jaren service verlenen op die OS'en in de vorm van Updates met verbeteringen en beveiligingen. Zodra die updates aanzienlijk in aantal zijn geworden, zal Microsoft ze gaan bundelen in Servicepacks. Zo zijn we momenteel in blijde verwachting van Service Pack 3 voor XP en SP1 voor Vista. Andere grote leveranciers van software kunnen ook met updates en service packs werken.

Over Microsoft.NET Framework is hier wat nuttig leeswerk. De nadruk ligt niet op de talen, maar op de naadloze samenwerking.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan