Net paspoort

Status
Niet open voor verdere reacties.

rodajc

Banned
Lid geworden
16 aug 2004
hallo mensen ik wil graag via gebruikers account de opties gebruiken net paspoort instellen maar het werkt niet hij geeft dat er geen internet verbinding is of de webservice heeft een verkerd pagina terug gestuud wie kan me helpen want kan nu ook niet meer op msn daardoor komen en me hotmail nakijken alvast bednkt

Lukt ook niet want ik wel een net pasppoort account wat ik gebruik voor op msn te komen maar nu kan ik niet mer naar mijn hotmail in zonder is 7 x op een beveilings waarschuwing te klikken als dat gebeurt moet 5 x het wachtwoord intyppen dat heb ik voorheen nooit gehad en het probleem heb ik 2 weken en niemand weet het

Heb je al op spyware gecontroleerd?

PS. Graag komma's en punten gebruiken, dit is zeer onprettig lezen.

ja dat heb ik ook al gedaan, en heb in die tussen tijd ook al 25 x windows opnieuw geinstalleerd en het werk nog niet en bij mijn vader op de pc heb ik met msn en hotmail totaal geen problemen

Heb je een firewall die niet goed afgesteld staat? Staat je Internet Explorer beveiliging te hoog? (extra, internet-opties, beveiliging).

Spyware heb ik al gecontreeld en staat niks op, het enigste wat ik nu op msn pc heb staan is windows en msn 7.o beta versie en mijn computernaam voor @home anders totaal niks

Hmm, vreemd. Dus bij een kale windowsinstallatie gaat het ook al fout.

Ik gebruik zelf geen MSN, dus je kunt beter wachten op iemand die daar in thuis is.

oke dan snap ik niet dat je dan op mij regaeerd al;s je er toch niks van wist

Voor sommige dingen hoef je niet met het programma zelf om te gaan hoor;) Ik weet bv aardig wat van windows zelf en zijn/haar nukken. Ik heb ook niet gezegd dat ik er niets van weet, maar dat ik het programma ZELF niet gebruik.

En als je je vragen iets duidelijker stelt zul je ook gerichter antwoord krijgen :confused:

ja maar het problem is best lastig hoor en wil graag dat iemand mij help die verstand van dit probleem heeft

Geplaatst door rodajc
.....maar het werkt niet hij geeft dat er geen internet verbinding is of de webservice heeft een verkerd pagina terug gestuud

Ik heb wel hetzelfde probleem gevonden op internet en het volgende heeft bij die persoon geholpen:

bij 'lan-instellingen --> instellingen van internet explorer automatisch overnemen aanvinken.... daarna bij geavanceerde proxy instellingen:
bij uitzonderingen alles wat in het vakje staat verwijderen ( bij mij was dat local) en daar na zou alles weer moeten werken.

(dit kun je vinden bij Internet explorer, extra, internet-opties, verbindingen, LAN-instellingen)

Anders lees je het topic ook door http://www.pcwereld.be/node/1372

Ik neem aan dat je deze foutmelding bedoelt??

Fout van een Webservice
De Wizard kan geen verbinding met het internet maken of de webservice heeft een ongeldige wizardpagina geretourneerd

Laatst bewerkt:
heb het geprobeerd maar werkt ook niet, want door die instellen is mijn internet veels langzamer geworden maar ik mail wel naar msn, of ik neem een nieuw account

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan