Netbook of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pesu

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 apr 2010
Berichten
1.017
Hallo,

Ik ben erg aan het twijfelen wat ik ga kopen.
Ik ben 15 jaar en verdien niet bepaald veel dus ik moet goed omgaan met mijn geld.
Zal ik een netbook van 300euries kopen of sparen voor een PC van 600euro.

ik zit nu in 3HAVO dus ik moet nog 2 jaartjes tot mijn diploma. Houd een netbook dat vol? En als ik dan aan mijn HBO opleiding begin ga ik een goede computer kopen. Is het dan mogelijk dat ik mijn netbook gewoon als ''erbij'' kan gebruiken? en hoelang houdt die het dan nog vol?

Ik zal mijn netbook gewoon gebruiken voor Surfen op het Web en Word, PP en misschien Excel.

mvg,
Pesu
 
je weet dat er in zo'n netbook GEEN dvd speler/brander inzit??
 
ik zou zeggen spaar even door voor een betere laptop of een desktop pc. daar zal je meer plezier mee hebben dan met een netbook.
maar het is jouw keus kwa budget en hoelang je wil wachten
 
Maar ik vraag me af of een netbook het 2jaar volhoudt als die gebruikt word om te internetten en te ''officen''.
 
als je er normaal mee omgaat en geen goedkoop prul merk neemt dan wel denk ik. maar je moet altijd geluk hebbe
 

Wat gebruik je op dit moment om te internetten en office te gebruiken?
Het is beter om nog even door te sparen, en als je naar het hbo ga een goede laptop te kopen.

Ik had een beetje het zelfde als waar jij nu mee zit:
ik zit nu in 4havo en ik wil al jaren een laptop. Tot nu toe heb ik dat nog uitgesteld en eind vorig jaar een goeie computer gekocht(samengesteld).
Als ik naar het hbo ga dan koop ik een laptop.

Als ik je was zou ik proberen je verlangs nog even uit te stellen tot de tijd rijp is.

(ps. dat ik die computer kocht had er ook mee te maken, dat ik denk ik iets meer verdien met me zondagsbaantje(zondag=200%loon:D))
 
Ok, dan ga ik ook maar eens kijken naar een zondagsbaantje:p

Ik denk dat ik nu een laptop van -+400 euro koop en als ik naar hbo een goeie desktop.
Ik vind het wat belangrijker dat ik op de hbo een goede desktop heb.
Is dit een goede keuze?

Ik ga deze opleiding doen: Klik en daar heb ik volgens mijn geen laptop voor nodig??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan