netbook start niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Captainsparrow

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2010
Berichten
245
Beste allen,

ik heb een netbook HP Pavillion dm1-4000sb, een heel goed laptopke vind ik maar vandaag deed hij (zonder dat ik dit wou) na het opstarten automatisch een update van de bios. Hij was 100% voltooid en zou terug opstarten. Dit deed hij dus niet. Hij geeft totaal gaan teken van leven. Er brand geen enkel lichtje meer, ook niet wanneer adapter in stopcontact steekt.

Wat kan ik eventueel doen als reanimatie :(

Grtjs,
Captainsparrow
 
Als het ding niet op netstroom en niet op accu wil starten (er gaat niet eens een lampje branden en / of je hoort geen enkel geluid) dan houdt het even op en is het einde oefening. Enige waar je nog op kunt hopen is de handleiding waarin iets zou kunnen staan zoals bijv.
- algehele reset
- houd de aan-en uit toets ingedrukt en druk tegelijk op de .... toets.

Zo niet, dan is het apparaat v.w.b. jouw mogelijkheden om 'm tot leven te wekken, echt in coma en zal je HP moeten raadplegen of zij nog een truuk weten.
 
Laatst bewerkt:
Als het ding niet op netstroom en niet op accu wil starten (er gaat niet eens een lampje branden en / of je hoort geen enkel geluid) dan houdt het even op en is het einde oefening. Enige waar je nog op kunt hopen is de handleiding waarin iets zou kunnen staan zoals bijv.
- algehele reset
- houd de aan-en uit toets ingedrukt en druk tegelijk op de .... toets.

Zo niet, dan is het apparaat v.w.b. jouw mogelijkheden om 'm tot leven te wekken, echt in coma en zal je HP moeten raadplegen of zij nog een truuk weten.
Reset, inderdaad:
Klikkerdeklik
 
Bedankt allemaal voor jullie tpis maar doordat hij nog net in garantie valt heb ik heb maar terug binnengebracht in de winkel. Zeker 1 maan kwijt :confused:
 
Hallo

" maar doordat hij nog net in garantie valt ...."

ik hoop voor u dat ze dit onder garantie accepteren.

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan