netcom.fr

Status
Niet open voor verdere reacties.

yvonne huygens

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 dec 2005
Ik heb gisteren Netcom op de pc. geinstallerd, omdat dat programma aangeeft hoeveel bel minuten ik heb gebruikt bij Tele2.fr. Vanaf dat moment blokkeert de computer en moet ik hem handmatig uitzetten. Ik heb netcom verwijderd., bij programma's verwijderen. Maar zodra ik de computerstart en on-line ga is hij er weer. Wat moet ik doen om Netcom definitief eraf te krijgen.

Yvonne huygens

welkom op Helpmij

Ik heb gezocht op het net, maar ik kan geen programma vinden met die naam. Is dat de juiste naam van dat programma?

Ik heb het programma wel gevonden, maar hoe je het eraf haalt? :confused:

Verwijder de map van Netcom eens even uit Program Files (de map Program Files bevindt zich in c.)
Download vervolgens Ccleaner en installeer het. (downloaden doe je door op "download latest version" te klikken.)
Doe stappen A en B zoals hier aangegeven.

James :)

Laatst bewerkt:
James007 zei:
Ik heb het programma wel gevonden, maar hoe je het eraf haalt? :confused:

Verwijder de map van Netcom eens even uit Program Files (de map Program Files bevindt zich in c.)
Download vervolgens Ccleaner en installeer het. (downloaden doe je door op "download latest version" te klikken.)
Doe stappen A en B zoals hier aangegeven.

vraag Netcom. het programma heet: Netcom.exe

De antwoorden die ik heb gekregen helpen mij niet. Ik ben naar C. gegaan program files. Alles gedaan om te verwijderen, bijde laatste fase, is het antwoord niet te verwijderen. Het programma is waarschijnlijk nog in gebruik. Dat klopt de teller van tele2 loopt erop en is ook niet te verwijderen., Misschien zegt dit iemand, : :( het programma is geschreven door Maindron Alexandre.
Yvonne:confused:

Dan zal je eerst het proces moeten uitschakelen.
Druk even op control+alt+del, het taakbeheer zal starten.
Een andere manier om het taakbeheer te starten is via start >> uitvoeren... en vervolgens taskmgr in te typen en op ok te klikken.

Als taakbeheer eenmaal open is, ga je naar het tabblad processen. Hierin zie je een lijst van alle lopende processen. Zoek het proces dat een naam die netcom of tele2 bevat. Als u dat proces gevonden hebt in de lijst, klikt u erop met de rechtermuisknop, waardoor een menuutje openklapt. Kies in dit menuutje voor processtructuur beëindigen. Probeer vervolgens de map Netcom terug uit Program Files te verwijderen.

Opmerking 1: Zorg dat u zeker bent dat u NetCom of Tele2 in de naam van het proces ziet staan, andere processen durven wel eens com in hun naam te hebben en het is niet de bedoeling dat u die uitschakelt.
Opmerking 2: Als u het proces niet vindt, dan meldt u dit even hier.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan